Autor Wiadomość
Kabat
PostWysłany: Śro 9:48, 18 Maj 2011    Temat postu:

No wlasnie nikt nie pomyślał o filtrze powietrza:) a zawsze mówe żeby sprawdzac najpierw najprostrze rzeczy
pati
PostWysłany: Śro 6:42, 18 Maj 2011    Temat postu:

Wstyd sie przyznać, ale miałem kożuch na filtrze powietrza, wykąpałem filtr i motorek teraz się wkręca i skacze jak zając. A czym różni się świeca DPR-8EA od D8-EA? Bo tą pierwszą wsadziłem po kupnie motorku a tą drugą zmieniłem bo myślałem że to sprawa nie filtra a świecy? A irydówkę kupię następnym razem. Pozdrawiam!
fxrider
PostWysłany: Pon 20:44, 16 Maj 2011    Temat postu:

Wcześniej było podane, że chodzi o mikuni (zresztą to jest seria w Duke).
Keihin FCR to oczywiście gaźnik mechaniczny, do tego z pompką, więc o ew. zalewanie nietrudno.
Kabat
PostWysłany: Pon 20:25, 16 Maj 2011    Temat postu:

Ale on ma kaihena, zawsze miałem je za mechaniczne. Tez mi się wydaje ze to gaźnik
fxrider
PostWysłany: Pon 19:23, 16 Maj 2011    Temat postu:

Na zdrowym gaźniku podciśnieniowym nie powinno być takich numerów, to nie mechaniczny, żeby zalewał.
Generalnie wygląda to na sprawę gaźnikową - trzeba go przejrzeć.
Kabat
PostWysłany: Pon 11:01, 16 Maj 2011    Temat postu:

Ustaw zawory , to godzina roboty max. Zawsze warto ostawić tym bardziej z widzę ze nie wiesz kiedy to było robione
henio12323
PostWysłany: Pon 9:17, 16 Maj 2011    Temat postu:

moga byc i od tego warto zacząć. lepiej wyregulować na zapas niz nie wiedziec jaki maja stan. co do swiecy irydowa jak najbardziej jest polecama. ma chyba 3X dłuzsza zywotnosc niz zwykła, lepiej dopala mieszanke i ogólnie same plusy własciwie
pati
PostWysłany: Pon 5:35, 16 Maj 2011    Temat postu:

JA też tak mam że na obciązeniu szarpie przy 50-70% obrotów. Ale zmieniłem świece tyle że nie na taką jak trzeba chyba. A czy warto inwestować w tą irydową? U mnie gaźnik jest ok adpala i do tego 2 lata nic takiego nie było poza pierwszym dniem ale to zmieniłem świece i przeszło. MAm jeszcze niezły korzuch na filtrze powietrza ale to sie jeszcze zobaczy co może być. Pytanie moje brzmi tylko czy to mogą być zawory?
bartek201087
PostWysłany: Pon 22:59, 15 Lis 2010    Temat postu:

ja tak mialem pare razy lecz zaczelem tankowac shell vpower racing i przeszlo nawet lepiej chodzi ten motorek
DIIL
PostWysłany: Wto 14:54, 31 Sie 2010    Temat postu:

To sie nie dzieje tylko zdolnych obrotow nawet jak bym chcial powoli dawac gaz to jak dojdzie do 4 tys to i tak bedzie przerywal a czym wiecej gazu to bardziej trzesie.
Karambol
PostWysłany: Pon 20:10, 30 Sie 2010    Temat postu:

to podreguluj, ale generalnie z lc4 na ganiku jest tak, ze jak dasz natychmiast caly palinik to sie zachłystanie. Jak masz wyzsze obroty to nie, ale tak z niskich jak odwiniesz to napewno...
DIIL
PostWysłany: Nie 14:16, 29 Sie 2010    Temat postu:

Wymienilem swiece na ngk i dalej jest tak samo... ale koles w sklepie powiedzial ze ma troche za duza mieszanke bo swieca byla lekko okopcona.
DIIL
PostWysłany: Nie 13:13, 15 Sie 2010    Temat postu:

Tak bede musial zrobic
Karambol
PostWysłany: Sob 12:38, 14 Sie 2010    Temat postu:

Wymień świece i po kłopocie NGK D8EA:)
Gość
PostWysłany: Sob 12:04, 14 Sie 2010    Temat postu:

Dokladnie tak ja mowisz mi sie dzieje. bo to nie zaczela sie dziac nagle tylko na poczatku bardzo malo szarpal i tak coraz wiecej.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group