Autor Wiadomość
szaman108
PostWysłany: Pon 0:59, 02 Cze 2014    Temat postu:

Witam
błotnik z łopatą założony i wypróbowany przed problemami z kajtkem jest znaczna poprawa jeśli biega o łapanie własnego błota Very Happy
szaman108
PostWysłany: Sob 11:20, 22 Mar 2014    Temat postu:

Wielkie dzięki Very Happy
Coś pokombinuję na początek muszę nabyć takowy.Osobiście to i bardziej mi się podoba ten nowszy model Very Happy
major000
PostWysłany: Sob 8:13, 22 Mar 2014    Temat postu:

Tak jak pisałem, masz stary oryginalny błotnik. Założ nowszy i powinno być lepiej.
szaman108
PostWysłany: Sob 0:05, 22 Mar 2014    Temat postu:

Tak to wygląda z tego co sprawdziłem jest to oryginał
wójo
PostWysłany: Pią 23:19, 21 Mar 2014    Temat postu:

poprawia, warto zainwestowac w nowszy zwłascza ze nie jest to spory wydatek, jak jezdzisz po pardzo błotnistym terenie najlepiej pokombinowac i załozyc błotnik od najnowszego modelu, jest sztywniejszy.
szaman108
PostWysłany: Pią 21:43, 21 Mar 2014    Temat postu:

U mnie ta łopata jest tylko że prosta to wychodzi na to że ten rocznik tak ma.Zastanawia mnie czy zmiana na zagiętą łopatę poprawi sytuacje.Zrobiłem fote postaram się zapodać Smile
hacker33
PostWysłany: Pią 21:31, 21 Mar 2014    Temat postu:

błotniki supermoto nie mają z przodu takiej łopaty.
szaman108
PostWysłany: Pią 21:23, 21 Mar 2014    Temat postu:

Wykopałem coś takiego http://allegro.pl/blotnik-przedni-ktm-400-450-520-525-sx-exc-98-06-i4047032109.html

Jeszcze zadzwonię do KTM-a i zobaczę jak z ceną.
major000
PostWysłany: Pią 21:22, 21 Mar 2014    Temat postu:

Jesli dobrze zrozumiałem to pytasz o radzaj montowanych błotników w ktm. Od 99 do 2002 były proste takie jak prawdopodobnie ty masz. Od 2003 jest zmiana i błotniki są bardziej zagięte w dół.
ty masz taki:
https://www.google.pl/search?q=ktm+sx+520&biw=1455&bih=740&tbm=isch&imgil=eEaqLD4x1506xM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcTtqhIK01mdwC9LAhBDSzDDshwOD9Vk0Hsm-yTRt_6LbgtV_rXu%253B400%253B265%253Bh_RyUueP3IzPpM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.off-road.com%25252Fdirtbike%25252Fultraserious-racing-four-strokes-ktm-520-sx-520-exc-400-sx-and-400-exc-20704.html&source=iu&usg=__DAqBR64jcTeqpLGxb7aI7Hbc_xQ%3D&sa=X&ei=eZ0sU8-cOcbe7Aav3oGoBg&ved=0CDkQ9QEwAQ#q=ktm+520+sx+2002&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=h5A9TiuSSqPa7M%253A%3BhbPOKxz1PF1qMM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.segurojoven.com%252Fimg%252Ffichas%252FKTM%252FSX-520%252FKTM-SX-520_01.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.segurojoven.com%252Fseguromoto%252Fseguro-ktm%252FKTM-SX-520.php%3B300%3B199

a od 2003 są takie:
https://www.google.pl/search?q=ktm+sx+520&biw=1455&bih=740&tbm=isch&imgil=eEaqLD4x1506xM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcTtqhIK01mdwC9LAhBDSzDDshwOD9Vk0Hsm-yTRt_6LbgtV_rXu%253B400%253B265%253Bh_RyUueP3IzPpM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.off-road.com%25252Fdirtbike%25252Fultraserious-racing-four-strokes-ktm-520-sx-520-exc-400-sx-and-400-exc-20704.html&source=iu&usg=__DAqBR64jcTeqpLGxb7aI7Hbc_xQ%3D&sa=X&ei=eZ0sU8-cOcbe7Aav3oGoBg&ved=0CDkQ9QEwAQ#q=ktm+525+sx+2003&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=3Hsw56GI87C_pM%253A%3BTYPtLkRtwr0nfM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bikez.com%252Fpictures%252Fktm%252F2003%252F20375_0_1_2_525%2520sx%2520racing_Image%2520credits%2520-%2520The%2520respective%2520copyright%2520holder%2520or%2520manufacturer.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bikez.com%252Fmotorcycles%252Fktm_525_sx_racing_2003.php%3B400%3B242
hacker33
PostWysłany: Pią 21:14, 21 Mar 2014    Temat postu:

Krótki łatwo poznasz ponieważ jak wjedziesz w kałużę to będziesz miał wszystko na goglach i kasku. Mając oczywiści duże koła.
szaman108
PostWysłany: Pią 21:06, 21 Mar 2014    Temat postu:

Dzięki hacker33 Very Happy

Czyli muszę założyć długi skoro latam enduro/cross skoro wychodzi na to,że mam krótki Smile
hacker33
PostWysłany: Pią 20:57, 21 Mar 2014    Temat postu:

W supermoto są krótkie - dla ciebie proste.
W enduro/cross są zagięte - dla Ciebie długie.

Nie polecam zamieniać bo spełniają swoją funkcję w tym do czego zostały przeznaczone.
szaman108
PostWysłany: Pią 20:48, 21 Mar 2014    Temat postu: przedni blotnik

Witam

Oglądając zdjęcia na forum zauważyłem,że niektóre z kajtków mają przednią końcówkę błotnik pochyloną ku dołowi jest to ściśle określone względem rocznika czy po prostu jest kilka modeli błotników.U mnie w dziadku jest prosty a chodzi mi oto jadąc po miękkim terenie opona ulega obklejeniu błotem po wyjezdzie na teren gdzie można znacznie odkręcić manetkę błoto z opony,,jego część" siada mi na goglach Mad i muszę zakładać zrywki jezdząc samemu to trochę parodia co o tym sądzicie.Czy to zagięcie na błotniku nie zapobiega czasami takiej sytuacji.Takie proste błotniki jak w moim moto widziałem w supermoto Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group