Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Sob 16:42, 05 Kwi 2014    Temat postu:

hacker dzięki, może jeszcze rozszyfrujesz mi wymiar dystansu 16X23X26X6,1 ? Wiem ze 16 to średnica wew., 23 zwenętrzna, nie mam pojęcia co to 26, a w 6.1 grubości/szerokości nie wierze Very Happy
amek721
PostWysłany: Sob 16:40, 05 Kwi 2014    Temat postu:

wiem, sprawdzałem, ale wypływanie oleju to pojęcie względne... Myślałem, że może ktoś zna przyczyne.
hacker33
PostWysłany: Sob 16:39, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Miałeś sklejone sprzęgło jebło.
Na zimnym za pierwszy razem może coś takiego się pojawić.
barek253
PostWysłany: Sob 16:30, 05 Kwi 2014    Temat postu:

do sprawdzania stanu oleju masz śrubkę
czy to jest takie trudne sprawdzić a nie dolewać na pałę
amek721
PostWysłany: Sob 15:59, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Wysokie to moze za dużo powiedziane, ale po takiej przegazówce jak rozgrzewałem to mi strzeliło aż sie przestraszyłem... Wczesniej tak nie było. Dolałem trochę oleju, jutro zobacze czy jest lepiej.
barek253
PostWysłany: Sob 14:17, 05 Kwi 2014    Temat postu:

nei wbija sie jedynki na wysokich obrotach
amek721
PostWysłany: Sob 12:44, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Wymieniłem kickstarter, ale zauważyłem luzy, które wcześniej olałem(teraz za to zapłaciłem). Ze schematu widze, że brakuje mi tulei dystansowej. Cena za oryginał jest absurdalna(20zł), dlatego będę kombinował z podkładkami, tylko pomóżcie mi rozszyfrować wymiary ze schematu: 16X23X26X6,1 . Wiem tyle, że 16 to średnica wew., 23 zewnętrzna, nie wierzę że 6,1 to grubość/szerokość dystansu, bo jak wsadzę tam grubszą podkładke to kopniak nie odbija...

P.S. Czy głośny stuk przy wbijaniu jedynki na wyższych obrotach to oznaka zbyt małej ilości oleju?
GIENIU
PostWysłany: Nie 11:08, 30 Mar 2014    Temat postu:

mam wielokliny dolne do kopek, oryginał ktm, częśc niedostepna sama w serwisie, aby to miec musisz kupic kpl czyli wieloklin + kopke. Jak szukasz wieloklinu to pisz PW

amek721
PostWysłany: Sob 10:09, 29 Mar 2014    Temat postu:

Okazało się, że ząbki na kickstarterze się zjechały... Inteligencją się nie popisałem, bo wystarczyło zajrzeć na kickstarter, a nie odkręcać pokrywe sprzęgła Very Happy ale i tak musiałem zajrzeć do zaworu wydechowego, więc byłem spokojny. Myślełem, ze jednak coś w środku poszło, bo od kilku nawet chyba lat od czasu do czasu coś przeskoczy jak kopie, ale nic się nie dzieje, więc tak to zostawie.
Asteros2012
PostWysłany: Śro 22:51, 26 Mar 2014    Temat postu:

Szczegół bo szczegół ale trzeba też odkręcić dźwignie hamulca
barek253
PostWysłany: Śro 19:09, 26 Mar 2014    Temat postu:

można to zorbić nie wyjmując silnika
ściągasz dekiel sprzęgła i później cały ten duży bok
płyn spuszczasz tak
major000
PostWysłany: Śro 16:46, 26 Mar 2014    Temat postu:

Wróżką nikt nie jest, trzeba rozbierać. Najczęstszą przyczyną jest pękająca sprężyna, ale to zobaczysz po otwarciu. Kosza prawdopodobnie nie będziesz musiał ściągać.
amek721
PostWysłany: Śro 16:17, 26 Mar 2014    Temat postu:

zapomniałem dodać, ze jak teraz kopne, to coś go blokuje i nie odbija do końca. Oczywiście teraz kopniak prawie ze nic nie łapie
amek721
PostWysłany: Śro 16:13, 26 Mar 2014    Temat postu: KTM 125 sx padnięty kopniak

Cześć,
Ostatnio po gwałtowniejszym kopnięciu w kickstarter coś przeskoczyło... Zamierzam sie za to zabrać, z tym ze pierwszy raz będe odkręcał pokrywe sprzęgła i nie chce nic popsuć. Wiem ze na pewno bede musiał spuścić płyn chłodzący, olej wymieniałem niedawno, więc położe motocykl na boku. Czy konieczne będzie zdejmowanie kosza sprzęgła? I jak myślicie, co poszło?


Nie chcę robić tego na raty, muszę rozkręcić, zobaczyć co kupić i złożyć, dlatego założyłem temat.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group