Autor |
Wiadomość |
amek721 |
Wysłany: Sob 16:42, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
hacker dzięki, może jeszcze rozszyfrujesz mi wymiar dystansu 16X23X26X6,1 ? Wiem ze 16 to średnica wew., 23 zwenętrzna, nie mam pojęcia co to 26, a w 6.1 grubości/szerokości nie wierze |
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 16:40, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
wiem, sprawdzałem, ale wypływanie oleju to pojęcie względne... Myślałem, że może ktoś zna przyczyne. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 16:39, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Miałeś sklejone sprzęgło jebło.
Na zimnym za pierwszy razem może coś takiego się pojawić. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 16:30, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
do sprawdzania stanu oleju masz śrubkę
czy to jest takie trudne sprawdzić a nie dolewać na pałę |
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 15:59, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Wysokie to moze za dużo powiedziane, ale po takiej przegazówce jak rozgrzewałem to mi strzeliło aż sie przestraszyłem... Wczesniej tak nie było. Dolałem trochę oleju, jutro zobacze czy jest lepiej. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 14:17, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
nei wbija sie jedynki na wysokich obrotach |
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 12:44, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Wymieniłem kickstarter, ale zauważyłem luzy, które wcześniej olałem(teraz za to zapłaciłem). Ze schematu widze, że brakuje mi tulei dystansowej. Cena za oryginał jest absurdalna(20zł), dlatego będę kombinował z podkładkami, tylko pomóżcie mi rozszyfrować wymiary ze schematu: 16X23X26X6,1 . Wiem tyle, że 16 to średnica wew., 23 zewnętrzna, nie wierzę że 6,1 to grubość/szerokość dystansu, bo jak wsadzę tam grubszą podkładke to kopniak nie odbija...
P.S. Czy głośny stuk przy wbijaniu jedynki na wyższych obrotach to oznaka zbyt małej ilości oleju? |
|
|
GIENIU |
Wysłany: Nie 11:08, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
mam wielokliny dolne do kopek, oryginał ktm, częśc niedostepna sama w serwisie, aby to miec musisz kupic kpl czyli wieloklin + kopke. Jak szukasz wieloklinu to pisz PW
|
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 10:09, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
Okazało się, że ząbki na kickstarterze się zjechały... Inteligencją się nie popisałem, bo wystarczyło zajrzeć na kickstarter, a nie odkręcać pokrywe sprzęgła ale i tak musiałem zajrzeć do zaworu wydechowego, więc byłem spokojny. Myślełem, ze jednak coś w środku poszło, bo od kilku nawet chyba lat od czasu do czasu coś przeskoczy jak kopie, ale nic się nie dzieje, więc tak to zostawie. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 22:51, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
Szczegół bo szczegół ale trzeba też odkręcić dźwignie hamulca |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 19:09, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
można to zorbić nie wyjmując silnika
ściągasz dekiel sprzęgła i później cały ten duży bok
płyn spuszczasz tak |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 16:46, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
Wróżką nikt nie jest, trzeba rozbierać. Najczęstszą przyczyną jest pękająca sprężyna, ale to zobaczysz po otwarciu. Kosza prawdopodobnie nie będziesz musiał ściągać. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 16:17, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
zapomniałem dodać, ze jak teraz kopne, to coś go blokuje i nie odbija do końca. Oczywiście teraz kopniak prawie ze nic nie łapie |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 16:13, 26 Mar 2014 Temat postu: KTM 125 sx padnięty kopniak |
|
Cześć,
Ostatnio po gwałtowniejszym kopnięciu w kickstarter coś przeskoczyło... Zamierzam sie za to zabrać, z tym ze pierwszy raz będe odkręcał pokrywe sprzęgła i nie chce nic popsuć. Wiem ze na pewno bede musiał spuścić płyn chłodzący, olej wymieniałem niedawno, więc położe motocykl na boku. Czy konieczne będzie zdejmowanie kosza sprzęgła? I jak myślicie, co poszło?
Nie chcę robić tego na raty, muszę rozkręcić, zobaczyć co kupić i złożyć, dlatego założyłem temat.
|
|
|