Autor Wiadomość
Piteros1
PostWysłany: Nie 22:13, 20 Kwi 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
Piteros1 napisał:
makumba napisał:
nic nie przydusza własnie, na obroty wchodzi jak głupi jaki Smile wczesniej miałem drz E i nie ma porównania nawet tylko po odpuszczeniu manetki trzeba pare sekund poczekać żeby zszedł do ustalonych obrotów gazior wyczyszczony poustawiany zasłonka ok filtr czysty linka dobrze wyregulowana i nie zacina sie. aha jak spada z obrotów czasem strzela wiec mysle sobie że pewnie pompka za dużo podaje w drz fcr nie miał regulacji tej pompki więc nie mam doświadczenia z tym.


to moze przepustnica napeknieta, a tamto pytanie to bardziej chodzilo mi ze w moim przypadku po naglym dodaniu przydusza i co moglo by byc


Na luzie to raczej normalne.
Jak podczas jazdy to pompka podaje za dużo paliwa.
Taka dolegliwość wszystkich FCR.
Możesz zastosować oring mod. Może pomoże.


wczesniej nie bylo to tak odczuwalne moze przez to ze mialem przelot
hacker33
PostWysłany: Nie 20:20, 20 Kwi 2014    Temat postu:

Piteros1 napisał:
makumba napisał:
nic nie przydusza własnie, na obroty wchodzi jak głupi jaki Smile wczesniej miałem drz E i nie ma porównania nawet tylko po odpuszczeniu manetki trzeba pare sekund poczekać żeby zszedł do ustalonych obrotów gazior wyczyszczony poustawiany zasłonka ok filtr czysty linka dobrze wyregulowana i nie zacina sie. aha jak spada z obrotów czasem strzela wiec mysle sobie że pewnie pompka za dużo podaje w drz fcr nie miał regulacji tej pompki więc nie mam doświadczenia z tym.


to moze przepustnica napeknieta, a tamto pytanie to bardziej chodzilo mi ze w moim przypadku po naglym dodaniu przydusza i co moglo by byc


Na luzie to raczej normalne.
Jak podczas jazdy to pompka podaje za dużo paliwa.
Taka dolegliwość wszystkich FCR.
Możesz zastosować oring mod. Może pomoże.
Piteros1
PostWysłany: Nie 20:09, 20 Kwi 2014    Temat postu:

makumba napisał:
nic nie przydusza własnie, na obroty wchodzi jak głupi jaki Smile wczesniej miałem drz E i nie ma porównania nawet tylko po odpuszczeniu manetki trzeba pare sekund poczekać żeby zszedł do ustalonych obrotów gazior wyczyszczony poustawiany zasłonka ok filtr czysty linka dobrze wyregulowana i nie zacina sie. aha jak spada z obrotów czasem strzela wiec mysle sobie że pewnie pompka za dużo podaje w drz fcr nie miał regulacji tej pompki więc nie mam doświadczenia z tym.


to moze przepustnica napeknieta, a tamto pytanie to bardziej chodzilo mi ze w moim przypadku po naglym dodaniu przydusza i co moglo by byc
major000
PostWysłany: Nie 19:54, 20 Kwi 2014    Temat postu:

Pompka przyspieszająca podaję paliwo tylko i wyłącznie podczas dodawania gazu. Nie ma ona nic wspólnego ze strzelaniem z wydechu podczas schodzenia z obrotów.
makumba
PostWysłany: Nie 19:34, 20 Kwi 2014    Temat postu:

nic nie przydusza własnie, na obroty wchodzi jak głupi jaki Smile wczesniej miałem drz E i nie ma porównania nawet tylko po odpuszczeniu manetki trzeba pare sekund poczekać żeby zszedł do ustalonych obrotów gazior wyczyszczony poustawiany zasłonka ok filtr czysty linka dobrze wyregulowana i nie zacina sie. aha jak spada z obrotów czasem strzela wiec mysle sobie że pewnie pompka za dużo podaje w drz fcr nie miał regulacji tej pompki więc nie mam doświadczenia z tym.
Piteros1
PostWysłany: Nie 19:02, 20 Kwi 2014    Temat postu:

a jak po naglym dodaniu gazu na maksa, go przydusza ???
makumba
PostWysłany: Nie 18:55, 20 Kwi 2014    Temat postu:

Hej, Fabian poradziłeś sobie z problemem schodzenia z obrotów? pompka za dużo podawała czy coś innego? mam podobnie wszystko przepatrzyłem ale jeszcze pompki nie regulowałem.

pozdrawiam makumba.
KristofSX
PostWysłany: Pon 10:59, 31 Mar 2014    Temat postu:

Fabian napisał:


Odnośnie śruby składu mieszanki - wykręcjąc ją wzbogacamy czy robimy uboższą miszanke?


wykręcając robimy bogatszą, wkręcając - uboższą
hacker33
PostWysłany: Pon 10:01, 31 Mar 2014    Temat postu:

szaman108 napisał:
Witam
W dzisiejszych czasach to tylko kasa,kasa i kasa się liczy a nie jakość wykonania usługi a tych fachowców to wszędzie brakuje nie tylko w kraju. Crying or Very sad Jak sam nie weźmiesz i nie zrobisz to wszystkiego możesz się spodziewać Wink


Tak też robię ale są jeszcze rzeczy których sam nie ogarnę - jak np. honowanie cylindra:)
szaman108
PostWysłany: Pon 9:54, 31 Mar 2014    Temat postu:

Witam
W dzisiejszych czasach to tylko kasa,kasa i kasa się liczy a nie jakość wykonania usługi a tych fachowców to wszędzie brakuje nie tylko w kraju. Crying or Very sad Jak sam nie weźmiesz i nie zrobisz to wszystkiego możesz się spodziewać Wink
husa66
PostWysłany: Pon 9:16, 31 Mar 2014    Temat postu:

Pierwsza zasada jeżeli nie ma wolnych obrotów , to się zagląda do dyszy wolnych obrotów nie od-parady ona się tak nazywa. Apropo mycia w tej myjce ,żeby się nie okazało że dostałeś brudniejszy jak dałeś do mycia Smile
hacker33
PostWysłany: Pon 7:56, 31 Mar 2014    Temat postu: Re: Problemy gaźnikowe EXC 525 05r

Fabian napisał:
Oddałem gaźnik do czyszczenia ultradzwiękowo , do kolesia co się na tym zna.


Fabian napisał:
nie wiem jak to było czyszczone ale dysza wolnych obrotów to chyba leżała na samym spodzie myjki w największym syfie. Po udrożnieniu igłą motorek zaczoł działać bez ssania


Jeżeli to prawda to potwierdza się tylko moja teoria, że w tym kraju nie ma już fachowców.
Są tylko ludzie którzy tak się nazywają aby wyłudzić pieniądze na swojej nędznej robocie.
Fabian
PostWysłany: Pon 6:11, 31 Mar 2014    Temat postu:

przyczyna zlokalizowana - nie wiem jak to było czyszczone ale dysza wolnych obrotów to chyba leżała na samym spodzie myjki w największym syfie. Po udrożnieniu igłą motorek zaczoł działać bez ssania Smile

Po rozgrzaniu czasami wolno mi schodzi z obrotów ale to jeszcze dopieszcze.

Odnośnie śruby składu mieszanki - wykręcjąc ją wzbogacamy czy robimy uboższą miszanke?
KristofSX
PostWysłany: Nie 9:18, 30 Mar 2014    Temat postu:

po takim czyszczeniu i rozkręceniu musisz na nowo ustawić mieszankę w/g manuala

manual str 45, ustawienie podstawowe śruby mieszanki : 1.25 obrotu
Asteros2012
PostWysłany: Nie 9:16, 30 Mar 2014    Temat postu:

Ostatnio miałem motorek do roboty to na ssaniu pracował a po wyłączeniu zdychał od razu. Śrubkę od ustawienia przepustnicy miał tak wykręconą że przepustnica była prawie w pozycji zamkniętej. +uszkodzony oring ale raczej nie on był problemem

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group