Autor |
Wiadomość |
robertaz |
Wysłany: Czw 21:59, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Silnik z EXC-F 250 jest węższy w miejscu mocowania z wahaczem niż 400 w RFS, co za tym idzie - wahacz z EXC-F jest szerszy przy ośce. Musisz wyfrezować wewnętrzne krawędzie wahacza oraz wymienić łożyska z tulejkami na takie jakie były stosowane w RFSach lub nowszych EXC-R 450/530. Poczytaj topic kolegi wója: "Hybryda sx-f/exc-r z silnikiem RFS" w dziale "Zdjęcia i filmy z naszymi KTM", tam jest opisana owa przeróbka. Możesz również wymienić cały wahacz z modeli z RFSem lub z nowszych EXC-R 450/530 no ale to już większe koszty. |
|
|
patryk6433 |
Wysłany: Czw 21:20, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Mając na myśli modyfikację co masz na mysli? bo nie bardzo wiem. Pozdrawiam |
|
|
robertaz |
Wysłany: Czw 21:05, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Bez modyfikacji wahacza się nie obejdzie. |
|
|
patryk6433 |
Wysłany: Czw 20:32, 03 Kwi 2014 Temat postu: EXC-f 250 a EXC 400 |
|
Witam mam takie pytanie czy silnik od KTM EXC 400 silnik RFS będzie pasował do KTM`e EXC-F 250 2006 r. ? bez większych przeróbek? Z góry dzięki |
|
|