Autor Wiadomość
kaziu97
PostWysłany: Czw 16:13, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Albo czy posiada ktos manual do exc ?.
kaziu97
PostWysłany: Śro 11:45, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Zawór jest jak powinien bo jest tak.jak na schemacie jest
kaziu97
PostWysłany: Śro 11:43, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Jestem nowy na forum więc moze mi ktoś powiedzieć co to manual?. Filtry , oleje płyny wymienialne ale świecę tylko wyczyscilem i przerwę ustalilem. Kolegą mial lc2 i do 14 kręcił. Fakt , że to dwie inne bajki ale zakres obrotów podobny.
hacker33
PostWysłany: Śro 11:32, 09 Kwi 2014    Temat postu:

A masz jakiś obrotomierz, że wiesz, że odcina przy 8-10tys. obr.?
Ogólnie to 125 chyba nie będzie kręcić się wyżej niż te 10tys. Najlepiej sprawdź w manualu.

Ciężko doradzać Tobie...czy może też mechanikowi?
Po kupnie motocykla wymiana olejów, świecy, filtrów do podstawa.
Zacznij od podstawowych czynności serwisowych, regulacji zaworu wydechowego i gaźnika.
kaziu97
PostWysłany: Śro 11:18, 09 Kwi 2014    Temat postu:

A czy ma jeszcze cos do tego świeca?. W serwisie powiedzieli , że świeca moze byc lewą ...
hacker33
PostWysłany: Pon 16:07, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Pierwsze słyszę o tym aby były blokady na module.
Jeżeli tak jest faktycznie to pozostaje Ci kupno modułu bez blokady.
kaziu97
PostWysłany: Pon 15:49, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Okazało sie , że to moduł jest zablokowany i odcina zapłon. Czy ktos wie jak go odblokowac?
hacker33
PostWysłany: Sob 16:25, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Można się tylko domyślać. Jak masz to daj o jedną większą główną dyszę.
kaziu97
PostWysłany: Sob 16:11, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Iglica jest na samą górę ustawiona a dysze są oryginalne... Jadę obojętnie na jakim biegu i gdy już jest na ok 8-10tyś obrotów to przerywa jakby miał odcięcie .
hacker33
PostWysłany: Sob 15:53, 05 Kwi 2014    Temat postu:

A może masz zdławionego
Może masz złe dysze, złą iglicę, iglicę na złym rowku
Mój się kiedyś nie chciał wkręcać jak miał bogato na iglicy, szarpał, przerywał, masakra
Zapłon też już miałem przestawiany - masz chyba SEM skoro to 98?

Opisz dokładnie co się dzieje z motocyklem.
kaziu97
PostWysłany: Sob 14:25, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Gaźnik czyściłem i regulowałem . Żeby sprawdzić zawór trzeba go wyjąć czy jakieś inne sposoby są ?
Maciej K.
PostWysłany: Sob 7:09, 05 Kwi 2014    Temat postu:

sprawdź czy otwiera się zawór jezeli nie to bedziesz wiedział dlaczego się tak dzieję
amek721
PostWysłany: Pią 16:42, 04 Kwi 2014    Temat postu:

Gaźnik czyściłeś, ale czy regulowałeś?
major000
PostWysłany: Pią 7:25, 04 Kwi 2014    Temat postu:

zawór wydechowy trzeba skontrolować.
kaziu97
PostWysłany: Pią 7:17, 04 Kwi 2014    Temat postu: ktm exc 125 problem z wysokimi obrotami.

Od kad kupiłem exc 125(1998r) mam problem żeby wszedł na max obroty . Od dołu wkreca sie dobrze aż do pewnego czasu , że przerywa jakby blokada na zapłonie ... Gaznik czyścilem świece tez. Może to być blokada na module ?. Jeśli tak jak ja zdjąć ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group