Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 12:01, 07 Kwi 2014    Temat postu:

pytanie tylko jak ją zmierzysz ? musiał bys wywalać autodekompresator...
Cuddak
PostWysłany: Pon 12:00, 07 Kwi 2014    Temat postu:

mechanik dzis juz zaglada i sprawdza wszytko Wink panowie a ile powinna wynosic kompresja w sx 450 ??
hacker33
PostWysłany: Nie 10:31, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Nie chodzi o to czy tuleja jest nowa czy stara.
Wadą tulei jest to, że silnik się grzeje. O czym poczytasz we wszystkich tematach dotyczących tulei zamiast nikasilu.
Ja stałem się tego świadkiem teraz Ty.
A jak silnik się grzeje to pojawiają się objawy jak przy za ubogiej mieszance - rosną obroty jałowe.
Wysokie obroty jałowe i motocykl sam jedzie.
Dajesz drugi bieg, obroty masz za duże czyli tak jakbyś dodawał gazu. I motocykl sam jedzie:)

Podobna rzecz robią stunterzy - podnoszą wolne obroty aby później jechać bez dodawaniu gazu. Wszystkie figury gdzie nie dotykają kierownicy.

Najtaniej wyeliminujesz to (tak mi się wydaje) montując wentylator na chłodnicy. Tylko, że masz SX - więc nie masz skąd wziąć prądu.
Cuddak
PostWysłany: Nie 9:58, 06 Kwi 2014    Temat postu:

tulej jest nowa a motor faktycznie grzal sie i wywalal plyn na postoju ale tylko na poczatku JAZDY
hacker33
PostWysłany: Nie 8:30, 06 Kwi 2014    Temat postu:

U mnie powodem wysokich obrotów była żeliwna tuleja.
U Ciebie chyba też jest taka?Smile

Jak jechałem gdzieś wolno lasem to silnik się przegrzewał - jednak płynu chłodniczego nie wywalił ani kropelki. Na postoju było słychać jak stygnie - aż trzaskał silnik.
Oczywiście wiązało się to również z problemem z odpaleniem.
henio12323
PostWysłany: Nie 6:59, 06 Kwi 2014    Temat postu:

sprawdź zawory, czy linki sie nie zacinają albo opcja że mogła np pęknąc przesłona przepustnicy i lewuche wpuszcza
hacker33
PostWysłany: Sob 21:26, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Ustawione zbyt wysokie obroty, zła mieszanka, przegrzanie motocykla, brak luzu na linkach.

Co do kompresji to musiałbyś mieć sprzęt po tuningu aby tak było.
Jeżeli musisz kopnąć kilka razy aby odpalić to się męczysz, zwłaszcza jak jesteś zmęczony jazdą.
Cuddak
PostWysłany: Sob 20:58, 05 Kwi 2014    Temat postu:

??
Cuddak
PostWysłany: Sob 20:35, 05 Kwi 2014    Temat postu: ktm 459 rfs

Panowie jak powinna być kompresja dziś troszkę polatałem i w terenie z kumplem więcej się na męczyliśmy kopaniem niż jazda czy możne być za duża kompresja ?? i wydaje mi sie ze motor ma za duze obroty motor na dwójce bez dotykania manetki caly czas dosc szybko jedzie cy tak powinno byc //

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group