Autor |
Wiadomość |
Karambol |
Wysłany: Nie 19:34, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
No to teraz tylko palowac po polach i lasach:) i jebac precle |
|
|
szym3 |
Wysłany: Nie 19:00, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Usterka usunięta,przyczyną był impulsator. |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Czw 22:45, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
jak kokusan to impulsator powinien mieć oporność w przedziale 80- 120Ω
Tak przy okazji TUTAJ masz link do mojego tematu na innym forum gdzie opisuję wszystkie etapy zmagań z zapłonem i pomiary i parametry serwisowe dla danych pomiarów
pozDRo |
|
|
szym3 |
Wysłany: Czw 17:55, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Zapłon mam kokusan,rocznik 98 tyle że silnik z Duka ale to chyba nie robi różnicy. |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Czw 12:57, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Zależy jakiej firmy masz zapłon. Czy jest to Sem czy Kokusan. Podaj chociaż rocznik i model moto to Ci podam parametry według serwisówki.
Jeżeli chodzi o impulsator to on zwykle ma rezystancje w granicach 20-200ohm. |
|
|
szym3 |
Wysłany: Śro 20:57, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Jestem chyba na dobrej drodze do usunięcia usterki tylko czy wie ktoś może jaka powinna byc prawidłowa opornośc sprawnego impulsatora?Wydaje mi się na 95% że to on padł. |
|
|
szym3 |
Wysłany: Nie 12:13, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Ja niestety jeszcze nie ogarnąłem sprzętu,trochę z braku czasu ale chyba bardziej z tego powodu że nie bardzo wiem za co się zabrac.Trochę coś tam zacząłem mieżyc ale nie bardzo wiem gdzie i jakie powinny byc te prądy itp.Z silnika wychodzi jakiś prąd ale tylko na żółtym i czerwono czarnym a na trzecim niema nic i też nie bardzo wiem czy tak ma byc. |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Czw 22:41, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
oczywiscie impulsator był sprawny bo na samym początku dokonałem pomiaru parametrów wszystkich elementów zapłonu i impulsator był ok. Przez przypadek przerwałem jeden z przewodów przy montażu i nie zauważyłem tego. Dopiero jak się zorientowałem ze to musi być impulsator podłączyłem multimetr i się okazało ze nagle nie ma w ogóle przejścia a wcześniej było. Obejrzałem kable i znalazłem uszkodzenie. Usterka zlikwidowana, maszyna smiga:) |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Czw 16:28, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
szym3 napisał: | Może wie ktoś jak sprawdzic impulsator bo wydaje mi się że to on padł.Magneto prąd daje,moduł i cewka też chyba ok. bo po rozłączeniu i złączeniu biało zielonego kabla wychodzącego z modułu pokazuje się iskra,więc wygląda to tak jakby brakowalo tylko impulsu.Co wy na to? |
Siemanko!
rozwiązałeś ten problem? Mam dokładnie tak samo. Przy stykaniu kabli cewka moduł generuje się iskra ale podczas kopania już nie;/ |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Sob 16:51, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
Panowie jest to normalna sprawa w KTM. Szukajcie informacji o zapłonie KOKUSAN lub SEM. Niestety KTM miał dość słaby zapłon, który lubił padać.
Polecam stronę www.zaplon.pl.tl KROKORDYL na pewno wam pomoże uporać się z tym problemem. |
|
|
szym3 |
Wysłany: Sob 9:12, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
Może wie ktoś jak sprawdzic impulsator bo wydaje mi się że to on padł.Magneto prąd daje,moduł i cewka też chyba ok. bo po rozłączeniu i złączeniu biało zielonego kabla wychodzącego z modułu pokazuje się iskra,więc wygląda to tak jakby brakowalo tylko impulsu.Co wy na to? |
|
|
vader1913 |
Wysłany: Pon 13:17, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
Hej.
Ja też mam takie problemy z moim moto. A mam 620 EGS-E z 1998 więc chyba taki jak twój. Wcześniej miałem problemy gdzieś na stykach i z tym się uporałem a teraz jest problem z cewką w magnecie (niewytwarza prądu). Kable już sprawdziłem i są załe, niewiem co z tym zrobić chyba trzeba by podmienbić. Może któryś z kolegów ma taką na zbyciu (sprawną ) |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 12:21, 16 Sie 2010 Temat postu: LC4 620 98r-brak iskry |
|
Witam jak w temacie mama problem z moim ktm,mianowicie po ostatniej przejażczce(spokojna,turystyczna jazda) moto stało dwa tygodnie i teraz po tym czasie niechce się odezwac,rozrusznik kręci ale bez skutku nawet niejęknął.Wykręciłem świece no i okazało się że wcieło iskrę.Macie jakieś pomysły co i jak można by sprawdzic zanim postawi się na serwis:)? |
|
|