Autor |
Wiadomość |
mazi-1986 |
Wysłany: Sob 4:56, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
No pełen syntetyk, ten tańszy 10W40. Teraz jednak przechodzą na 300V. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 20:31, 07 Sie 2015 Temat postu: |
|
Jaki ten motul? |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Śro 21:37, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
zmień olej na inny miałem podobnie |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Śro 19:56, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
No zdecydowanie nie odbywa się to płynnie, co wcześniej nie występowało i w dodatku po nagrzaniu znika. Czuje, że potrzebuje cały mechanizm więcej czasu żeby nastąpiło przeniesienie napędu i odbywa się to z szarpnięciem. Ostatnio dużo strzałów sprzęgła, dużo jazdy na pòłsprzęgle było no i mogło paść.
W razie czego, brać OEM, czy EBC też jest ok. Czy można coś na tym etapie ogarnąć, żeby np. klamka lżej chodziła, wyżej brała, etc.? |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Śro 19:43, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
chrobotanie kosza to akurat w tych silnikach norma. Sprubuj mniej gazu przy ruszaniu. Moze dodajesz za duzo gazu kiedy jeszcze jestes w trakcie wysprzeglania. W momencie kiedy masz poł spzrzegło mało gazu. Sprubuj tak i zobacz czy dalej chrobocze |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Śro 18:15, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
Siemanero Chłopacy!
Pacjent Exc 400 2002rok.
Objawy. Na zimnym silniku, przy ruszaniu czuć jak by zgrzytanie, chrobotanie i mam wrażenie że sprzęgło ślizga, szczegòlnie jak dodaje wiecej gazu. Po nagrzaniu właściwym problem znika. Olej to Motul 10w40, w połowie interwału wymiany, problem pojawił się w zasadzie 15l benzyny temu
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, zużyte sprzęgło, za powietrze nie, jak myślicieli? |
|
|
wisnia1984 |
Wysłany: Czw 13:18, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
a mi poluzował sie uchwyt co trzyma opone i opona sie obkrecala |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 20:29, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
wisnia1984 napisał: | i juz po klopocie ale przyczyna byla blacha, skonczylo sie na wymianie opony |
no dobra , nawet Mike Brown na ISDE 2012 , gdzie startował 500 EXC, po pierwszym dniu narzekał na ślizgające się sprzęgło, okazało się że to orająca 500 się ślizga |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 19:38, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Przyczyny "usterek" niektórych maszyn mnie po prostu ostatnio załamują. |
|
|
wisnia1984 |
Wysłany: Śro 19:34, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
i juz po klopocie ale przyczyna byla blacha, skonczylo sie na wymianie opony |
|
|
wisnia1984 |
Wysłany: Pon 17:10, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
chodziło mi o to ze jak odkrecam do konca manetke to przyspiesza do jakiegos mometu okolo 50km/h i potem wyje juz na kazdym biegu jak szybko wzucam wyzszy bieg |
|
|
madart |
Wysłany: Pon 17:06, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
moze ty masz problem z pompka przyspieszacza a nie ze sprzeglem?
Jesli sprzeglo slizga to motor sie wkreca na obroty a nie przypiesza
a ty piszesz ze po odkreceniu manety nic sie nie dzieje i dopiero potem 'wyje' czyli sie wkreca
jesli masz za maly/krotkilub dlugi wtrysk mieszanki to po odkreceniu manety masz bog czyli silnik prawie gasnie lub nic sie nie dzieje az do momentu kiedy ilosc paliwa i powietrza sie zgraja do prawidlowego dzialania silnika |
|
|
wisnia1984 |
Wysłany: Pon 17:01, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
nie chodzi mi o caly wysp. tylko sam palik a tloczek i cala reszte zamontuje spowrotem |
|
|
wisnia1984 |
Wysłany: Pon 16:58, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
wymieniałm sprzegło bo było spalone, a jak go wkrecam na obroty to dopiero po pewnym czsie wyje i nie idzie dalej i na każdym biegu juz tak samo dopiero jak popuszcze gazu to dopiero czuc ze idzie po wymianie sprzegła oddalem sam silnik do autoryzowanego serwisu na kapitalny remont tlok sworzeń i wszystkie lozyska simeringi, glowica zawory itd.. jak pytalemo sprzeglo to mowili ze jest w baro dobrym stanie bo wczesniej nic nie mowilem im ze wkladalem nowe |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 16:35, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A to się dzieje zawsze i na każdym biegu?
Obroty rosną i koniec czy po jakimś czasie motocykl przyśpiesza?
Przed wymianą sprzęgła tego nie było?
Wymieniałeś płyn w pompie sprzęgła czy jest taka jak było kiedyś?
Coś jeszcze było robione oprócz tego sprzęgł?
Jak wykręcisz wysprzęglik to poleci olej z silnika. |
|
|