Autor Wiadomość
cinQ
PostWysłany: Czw 6:07, 07 Kwi 2016    Temat postu:

sprawdź czy przpadkiem ktoś nie wstawił ci wałków z poprzednich roczników, bo o ile się nie mylę właśnie były różnice
rafal9109
PostWysłany: Śro 21:22, 06 Kwi 2016    Temat postu:

witam troche nie na temat ale rónież w sprawia wałków rozrządu. Mam taki problem, KTM SX-F 250 2012 rok wg manula berznie wałków mają mieć wymiar 32.00 32.20 oraz 32.90 33.10 a ja mam wałki takie ssacy 36,90 wydechowy 37,10 wtf?;/
cinQ
PostWysłany: Pią 21:45, 11 Kwi 2014    Temat postu:

To co jeszcze mogę mieć (to jest akurat do SXF 250):

77032011010 KTM Clutch Kit $185.00
77032003000 KTM Clutch Pressure Plate $60.00
77032001000 KTM Outer Clutch Hub/ Basket (Complete) $320.00
77032002100 KTM Inner Clutch Hub $100.00
77036060000 KTM Valve Levers $60.00
77036028044 Valve Springs $45.00
77036009100 Intake Cam Shaft $110.00
77036010100 Exhaust Cam Shaft $140.00
77036011100 Cam gear $45.00
77036020150 Cam bridge $180.00

Do reszty modeli dopiero dostanę informacje;)
henio12323
PostWysłany: Pią 15:23, 11 Kwi 2014    Temat postu:

no włąsnie tak jak mówiłem to nic konkretnego mnie nie interesuje i jak mówisz - jak cos tanio by sie dało wyrwac to kupiłbym chociazby na zapas ale na chwile obecną jedynie potrzebował bym pompy sprzęgła magura 9mm chociaz jak oryginał z KTMa to cene mają kosmiczną D:
cinQ
PostWysłany: Pią 13:48, 11 Kwi 2014    Temat postu:

napisz mi proszę co najbardziej cię interesuje, najlepiej podając numery części, nie wszystkie się opłaca bo jak chciałem popychacz zaworowy to policzył mi 50$ ale za wałek wziął tylko 100$ więc taniej niż u nas. Części są oryginalne i 100% pewne:)
henio12323
PostWysłany: Pią 13:36, 11 Kwi 2014    Temat postu:

cinq a ma może jakas oferte żeby mozna było zobaczyc mniej wiecej ceny i co dokładnie jest ? czy na telefon sie dogadujesz? bo w sumie nic na gwałt nie potrzebuje ale jakby cos ciekawego miał to moze bym o cos się pokusił Very Happy i wysyłke tez miałbys taniej


( w sumie niedługo bede potrzebował pompy magury 9mm ) Very Happy
cinQ
PostWysłany: Pią 12:17, 11 Kwi 2014    Temat postu:

Kolego ziolekz, wałek kupiłem u zaufanego sprzedawcy w kanadzie, który miał sklep KTMa i zrezygnował i zostało mu trochę gratów i teraz wyprzedaje w fajnych cenach. dzwoniłem chyba do ciebie kilka dni temu że będę zamawiał, mówiłeś że szukasz takiego wałka dla kolegi i szybko go potrzebujesz. Jeśli jesteś jeszcze zainteresowany to daj szybko znać może ma jeszcze jeden wałek to dołoży do paczki
żółf
PostWysłany: Pią 12:09, 11 Kwi 2014    Temat postu:

cinQ napisał:
Chłopaki wałek kupiony, czekam na przesyłkę z Kanady:), popychacz dzisiaj zamówię. Mam jeszcze pytanie czy jak już wszystko od nowa poskładam to samym kopaniem z kopki wytworzę na tyle ciśnienia na pompach oleju żeby zobaczyć czy olej "tryska" z dysz? wiadomo przy składaniu wszystko na nowo wyczyszczę, przedmucham i sprawdzę drożność, jednak chciałbym zobaczyć organoleptycznie czy olej dochodzi tam gdzie powinien żeby znów nie było problemu:)


Jak wykręcisz świecę, to spokojnie kopajką wytworzysz ciśnienie
ziolekz
PostWysłany: Pią 11:38, 11 Kwi 2014    Temat postu:

Daj namiary gdzie i za ile kupiłeś wałek i popychacz.
cinQ
PostWysłany: Pią 9:51, 11 Kwi 2014    Temat postu:

Chłopaki wałek kupiony, czekam na przesyłkę z Kanady:), popychacz dzisiaj zamówię. Mam jeszcze pytanie czy jak już wszystko od nowa poskładam to samym kopaniem z kopki wytworzę na tyle ciśnienia na pompach oleju żeby zobaczyć czy olej "tryska" z dysz? wiadomo przy składaniu wszystko na nowo wyczyszczę, przedmucham i sprawdzę drożność, jednak chciałbym zobaczyć organoleptycznie czy olej dochodzi tam gdzie powinien żeby znów nie było problemu:)
hacker33
PostWysłany: Śro 10:24, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Wykręć filtry oleju oraz śrubę pod którą jest kulka ze sprężynką i porządnie przedmuchaj sprężonym powietrzem wszystkie kanaliki.
cinQ
PostWysłany: Śro 8:09, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Prawdopodobnie to będzie ta dysza, na pewno to sprawdzę. Ale teraz jak dobrze przepłukać silnik żeby znów się nie stała taka sytuacja? Czy wystarczy, że po wymianie zaleje go nowym olejem wraz z filtrami pochodzi trochę spuszczę znów olej i kolejna wymiana? czy macie jakiś inny pomysł? Ze starym olejem było trochę opiłków, cześć na siatkowym filtrze, część na papierowym i trochę na korku magnetycznym więc na pewno coś jeszcze zostało z silniku... Sad
wójo
PostWysłany: Śro 7:59, 09 Kwi 2014    Temat postu:

sprawdz czy jest drozna dysza, przekop go pare razy ze djeta pokrywa zaworów, bedzie widac jak olej wydobywa sie przez dysze.
GIENIU
PostWysłany: Wto 20:49, 08 Kwi 2014    Temat postu:

z uzywki nic juz nie mam tylko nowy ok 550zl. Przyczyny takiej sytuacji jak wyżej. Stosowanie nieoryginalnego filtra oleju, zamienniki maja inna gestosc papieru. Niewymieniany filtr rurkowy (na zdj poniżej) oraz żle wsadzony filtr w otwór obok dżwigni zmiany biegów, przytkany kanalik olejowy

cinQ
PostWysłany: Wto 15:13, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Co do tych przyczyn to po pierwsze gdyby pompa byla zatarta to chyba wszystkie krzywki bylyby przytarte, poza tym jak skladalem przy kapitalce silnik to wszystko bylo okej, po drugie mostki skrecone tak jak manual wskazuje, dodatkowo gdyby byly za mocno skrecone to chyba walek przytarlby sie na panewce w mostku a nie na krzywce, przynajmniej takie jest moje myslenie. Zostaje prawdopodobnie zatkany kanal olejowy. Teraz chetnie kupie walek ssacy jalby ktos mial:)

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group