Autor |
Wiadomość |
Hjust |
Wysłany: Czw 23:07, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
Pierwszy bak za mną |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 7:56, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
tak własnie sie nie robi, raz że silnik musi sie docierac pod obciązeniem najlepiej zmiennym, to po 2 musi miec chłodzenie, a na postoju nie ma ani tego ani tego ;P |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 19:01, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
piotrek2223 napisał: | odpalic z 10minut na wolnych i zgasić i tak kilka razy |
bzdura |
|
|
piotrek2223 |
Wysłany: Pon 17:15, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
odpalic z 10minut na wolnych i zgasić i tak kilka razy potem z 2 baki bez cisnięcia Musisz biegi zmieniac 1,2,3,4,5,6, i tak caly czas |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 18:12, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
nicasil-ze 20 min spokojniej i później dzida normalna
tuleja-3 baki paliwa jak wyżej |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 15:26, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
jak nicasil czyli wszystko jak fabryka dała, to pierwszy bak po torze popyrkac, dobrze rozgerzewac przed jazdą, nie przeciągać na wysokich obrotach ale też nie mozna zamulać i jeździc zbyt wolno. na drugim baku, tez dobrze rozgrzać juz jeździc prawie normalnie ale uwazac na przegrzewanie motocykla i też nie przeciągać na biegach wysoko.. no i 3 bak to juz praktycznie normalna torowa jazda, jeszcze bym nie katował po najwyzszych obrotach jak to czasem na dłuzszej prostej bywa, ale tez co ważne żeby kontrolowac temperature silnika - jak mocno nagrzany to dac chwile odpocząc albo przejechac sie wolniej żeby sie szybciej schłodził. i tyle. tak na prawde proces docierania przy takim motocyklu to nie udreka tak jak niektórzy mówią zeby pyrkac 30 km/h na wysokich biegach ilestam km ;P prawie zwykła jazda aby bardziej dbac o dobre chłodzenie silnika |
|
|
Hjust |
Wysłany: Pią 14:05, 11 Kwi 2014 Temat postu: Docieranie KTM SX 85 |
|
Jak i ile powinienem docierać SX 85 po remoncie silnika? |
|
|