Autor |
Wiadomo¶æ |
henio12323 |
Wys³any: Wto 18:41, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
jezeli ch³odnice ciep³e to nie ma opcji przegrzania silnika, ch³odnice odprowadzaja ciep³o i o to chodzi, skoro sie grzeje to przyczyna nie tkwi³a by w ch³odnicach, tylko albo nie krêci pompa ( choc ma³o prawdopodobne) albo xle wyregulowany gaxnik albo cos. (po swiecy dojdziesz) skoro p³ynu nie ubywa to te¿ nie puszcza uszczelka |
|
|
gosc |
Wys³any: Wto 10:33, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
henio wiem ze chlodnice powinny byc cieple ale nie bardzo cieple po doslownie 15min jazdy,co prawda z mocno odwinieta maneta ale nigdy wczesniej chlodnice niebyly az tak nagrzane i nietworzyla sie w nich az taka ilosc piany(o ile wogole sie tworzyla).Boje sie przegrzac lub co najgorsze zatrzec mojego kata,bo niedawno byla ronbiona kapitala czy to moze miec jakies znaczenie?
pozdro |
|
|
henio12323 |
Wys³any: Pon 22:33, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
no a po co s± ch³odnice ? zeby zimne by³y ? praca robocza silnika to jakies 80-95 stopni. jak maja tyle to jest ok. jak wiecej to juz albo takie warunki ( normalne np w smiganiu po bagnach ) albo jak mniej to moze uszkodziny termostat albo jego brak. ch³odncie musz± byc ciep³e bo wiadomo ¿e dzia³aja, p³yny niektóre lekko sie pieni±. u mnie tez czasem widac pianke lekka, jak wody nie ubywa to sie nie ma czym przejmowac |
|
|
go¶æ |
Wys³any: Pon 22:12, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
*uszczelka glowicy a napisalem gaznika,sorki za blad |
|
|
go¶æ |
Wys³any: Pon 22:09, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
siemka
chlopaki mam podobny problem jak ten opisany,mianowicie w chlodnicy po odkreceniu korka ukazuje sie piana a chlodnice po doslownie 10 min jazdy sa bardzo cieple,wymienilem plyn na nowy nic niepomoglo,dodam ze nieodczulem jakiegos spadku mocy,tylko niekiedy na wyzszych obrotach potrafi przerwac jakby przydusza go ale biedzieje sie to caly czas doslownie sporadycznie.strasznie martwia mnie te cieple chlodnice i ta je.... piana,boje sie smigac zeby nieprzegrzac motóra!czy oprocz przedmuchanej uszczelki gaznika moze byc jakas inna przyczyna?
pozdro |
|
|
woytas |
Wys³any: Wto 23:07, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
czy ubywa tez ciê¿ko powiedzieæ. Du¿o staram sie nie je¼dziæ. Mechanik twierdzi³, ¿e na ¶wiecy jest p³yn... |
|
|
KristofSX |
Wys³any: Wto 22:41, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
i g³owica i cylinder - ciê¿ko powiedzieæ.
a p³ynu te¿ ubywa?? |
|
|
woytas |
Wys³any: Wto 19:00, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Nie mam wska¼nika temperatury wiêc nie wiem czy siê grzeje. Przedmuch jest na pewno. uszczelke zmieni³em, ale nie da³em g³owicy i cylindra do planowania dlatego nie wiem czy to przez to czy przez pêkniêcie.
Pêkniêty mo¿e byæ cylinder czy tylko g³owica? |
|
|
KristofSX |
Wys³any: Wto 18:25, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
ale grzeje Ci siê sprzêt? bo generalnie po zdjêciu korka i odpaleniu sprzêta zawsze bêdzie widaæ jak p³yn "chodzi",
piana mo¿e robiæ siê przy przedmuchu kompresji do uk³adu (uszczelka lub pêkniêta g³owica) |
|
|
woytas |
Wys³any: Sob 14:48, 04 Wrz 2010 Temat postu: KTM 125 Powietrze i piana w ch³odnicy |
|
Witam. Mam problem z KTM-em. Jest s³aby i ma tylko 6 atmosfer ci¶nienia na cylindrze. W ch³odnicy po odkrêceniu korka widac ¿e p³yn bulgocze i robi sie piana, gdy dodaje gazu p³yn wychlapuje siê. Wymieni³em uszczelke pod g³owic±, ale dalej jest to samo. Co radzicie robiæ dalej? |
|
|