Autor Wiadomość
michalpl
PostWysłany: Pon 8:21, 12 Maj 2014    Temat postu:

a nie idzie nigdzie dostać takich pierscieni uszczelniających? Bo coś mi się wydaję że oryginalnie na tych łączeniach powinny być specjalne pierścienie uszczelniające
hacker33
PostWysłany: Pon 7:58, 12 Maj 2014    Temat postu:

Ja robiłem silikonem u siebie i też go wydmuchuje ze względu na dużą szparę.
Myślałem o sznurze i silikonie. Wtedy powinno trzymać jak diabeł sołtysa.
michalpl
PostWysłany: Pon 7:45, 12 Maj 2014    Temat postu:

Moje uszczelnienie wydechu pasta do tłumików nie przyniosło efektu gdyż między łączeniami jest dość spory luz i pasta się wykruszyła pod wpływem drgań.
Powiedzcie czym to dobrze spasować i uszczelnić? Jakimś sznurkiem azbestowym owinąć miejsce gdzie wchodzi rura w rurę czy jak?
michalpl
PostWysłany: Wto 21:11, 22 Kwi 2014    Temat postu:

zawory wymienione 13mh temu. wiec sa szczelne.
wydech uszczelnialem na paste.
sruba wykrecona 2 obroty
hacker33
PostWysłany: Wto 20:07, 22 Kwi 2014    Temat postu:

A ile masz odkręconą śrubę od mieszanki?

Jak wali serią to jest za ubogo. Mogą jeszcze dojść nieszczelne zawory.
Jak kupiłem Berga też walił jak pojebany. Pełen przelot.
Gaźnik wyregulowałem zgodnie ze sztukę, uszczelniłem wydech i teraz nawet nie pierdnie.
Motocykle zawodników też mają przeloty i nie strzelają. Więc niech mi nikt nie tłumaczy, że tak ma być.
Może czasami strzelić ale nie nagminnie.
michalpl
PostWysłany: Wto 19:45, 22 Kwi 2014    Temat postu:

strzela seria po odpuszczeniu gazu jak jade. na postoju jak moccno odkrece i puszcze gaz wali ogniem.
swieca ma kolor kawy z duza iloscia mleka

ogladam filmiki akrapa na yt i widze ze wiekszosc tak ma ze wali ogniem
hacker33
PostWysłany: Wto 19:44, 22 Kwi 2014    Temat postu:

A jak mocno wali tym ogniem?
Jak często?
Pojedynczo czy serią?
Na pewno wali ogniem czy po prostu strzela?
michalpl
PostWysłany: Wto 19:30, 22 Kwi 2014    Temat postu:

a czy takie sranie ogniem nie jest szkodliwe dla zaworów?
hacker33
PostWysłany: Wto 19:13, 22 Kwi 2014    Temat postu:

tak
michalpl
PostWysłany: Wto 17:25, 22 Kwi 2014    Temat postu:

regulowale wolne obroty.
dysza glowna z manuala to 182 ja dalem 185
dziwi mnie ze niby powinien na bogatej mieszance walic ogniem z wydechu a ja mam patrzac na swiece prawidlowy kolor moze lekko ubogi ale prawidlowy

dysza wolnych obrotów to idling jet?
hacker33
PostWysłany: Wto 15:02, 22 Kwi 2014    Temat postu:

przeczytaj co napisałem i wyciągnij wnioski
michalpl
PostWysłany: Wto 14:03, 22 Kwi 2014    Temat postu:

jednak fcr 41 ktorego dorwalem od hondy ne pasuje do ktm.
wiec teraz mam takie ustawienia
iglica 3 od gory
dysza 185
śrubka 1,25 obrotu wykrecona

wszystko ladnie chodzi nic nie przerywa
swieca ma odpowiedni kolor moze lekko za bialy nawet
ale po odjeciu gazu dalej wali ogniem i ciagle strzela seriami po 8 strzalow

czy serio tak ma być. czy za chwile sie okaze ze mi zawory powypala?
michalpl
PostWysłany: Sob 19:22, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Postanowilem ze wkladam do niego fcr 41 i wtedy bede bawil sie w regulacje i zobaczymy jaki bedzie efekt. Fcr juz jest u mnie wiec na dniach bede sie radzil i pisal swoje spostrzezenia
henio12323
PostWysłany: Sob 13:56, 19 Kwi 2014    Temat postu:

dokładnie jak wójo mówi, mój na wygłuszce jeszcze tak nie strzela, ale po sciągneciu wali ;D ale jak pouszczelniałem na pasty wszystkie połączenia ( z tym że mam oryginalne kolanko ) to zdecydowanie mniejszy płomien ;D
KristofSX
PostWysłany: Sob 10:26, 19 Kwi 2014    Temat postu:

polecam do przeczytania

http://forum.dirtrider.com/discussion/7288955/jetting-faqs/p1?kristofsx.com

http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html?kristofsx.com

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group