Autor Wiadomość
Majster128
PostWysłany: Pon 19:00, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Dokładne wytyczne znajdziesz w serwisówce.
Nie mając dokumentacji możesz też do tego dojść obserwując otwieranie się zaworów.
Przede wszystkim zrozumieć działanie całego mechanizmu.
przemo250
PostWysłany: Pon 18:30, 28 Kwi 2014    Temat postu:

masz jakis prosty sposub jak prawidłowo go ustawic? był z nim problem, mianowicie sruby sie powykrecały i wszystko latało. nie wiem tylko jak sprawdzic czy wszystko prawidłowo ustawione.
Majster128
PostWysłany: Pon 7:13, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Sprawdź działanie zaworu wydechowego.
przemo250
PostWysłany: Nie 22:52, 27 Kwi 2014    Temat postu: ktm nie wkreca sie na maksymalne obroty

pomoze ktos? gaznik sprawdzony dysza i iglica dobra a nie wkreca sie do konca
przemo250
PostWysłany: Wto 21:42, 22 Kwi 2014    Temat postu:

iglica wporzadku 85
przemo250
PostWysłany: Pon 22:18, 21 Kwi 2014    Temat postu:

z poziomem paliwa patrzyłem nie ma poprawy. a iglicy nie stety nie wymontowałem.
hacker33
PostWysłany: Pon 22:16, 21 Kwi 2014    Temat postu:

A iglica?
Sprawdź jeszcze poziom paliwa.
przemo250
PostWysłany: Pon 22:08, 21 Kwi 2014    Temat postu:

wedlug tabeli dysza dobra 180 z czym moze byc powiazany ten problem? czy w tym sprzecie ustawia sie zapłon? był wymieniany ten element z cewkami bo w moto nie było iskty moze tam szykac problemu?
hacker33
PostWysłany: Sob 22:20, 19 Kwi 2014    Temat postu:

na końcu w tabeli
http://www.mototech.com.au/file_download.php?filename=1994_KTM250_300_ENGINE.PDF
przemo250
PostWysłany: Sob 21:53, 19 Kwi 2014    Temat postu:

1994rok
hacker33
PostWysłany: Sob 21:45, 19 Kwi 2014    Temat postu:

A kŧóry rok masz tej maszyny?
przemo250
PostWysłany: Sob 21:26, 19 Kwi 2014    Temat postu:

dodatkowo motor wedłog mnie dosc duzo pali na 30km terenu dosyc słabego kilka górek spalił prawie 7 litrów wiesz moze jaka powina byc dysza w moim gazniku?
przemo250
PostWysłany: Sob 21:24, 19 Kwi 2014    Temat postu:

tak ale wtedy nie dodaje juz tak szybko tylko powoli wtedy pójdzie
hacker33
PostWysłany: Sob 21:10, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Czyli motocykl jedzie lepiej jeżeli po odkręceniu przepustnicy na maksa lekko ją zamkniesz a później znowu odwiniesz?

Ogólnie twój problem to dysza główna. Albo jest za mała albo za duża.
przemo250
PostWysłany: Sob 20:53, 19 Kwi 2014    Temat postu: ktm250gs brak mocy na wysokich obrotach

witam wszystkich kilka dni temu kupiłem ktm 250gs mam z nim problem mianowicie po gwałtownym odkreceniu nanetki ciagnie dobrze i na wysokich obrochach zaczyna sie dusic i nie chce jechac gdy dodaje gazu powoli moge dokrecic do konca szukam pomocy próbowałem regulowac gaznik przesunełem iglice na pierwszy rowek od góry i jest duzo lepiej ale to jeszcze nie jest to. prosze o jakies porady.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group