Autor |
Wiadomość |
major000 |
Wysłany: Nie 16:51, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Gdziekolwiek ten luz jest to i tak musisz rozpoławiać silnik. Jak będziesz miał wszystko wyjęte to wtedy oględziny, pomiary itd. Korbę wymianiasz kompletną czyli razem z łożyskiem stopy korbowodu. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 15:21, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
a skąd mamy wiedziec.... moze to walic łozysko na wale czyli rolkowe - jak tak to silnik do ostrej generalki, bo tam cięzko złapać luz ;D zapewne na stopie korbowodu. tak czy siak, korba i łozyska wału kategorycznie do wymiany. tam nie moze byc w ogóle luzu |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Nie 15:10, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
ale to lozysko na wale czy cala korbe trzeba wymienic ?? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 14:30, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
ja bym robił, jak już jest luz to mniejszy nie będzie i za kilkanaście mth będzie łupał,
a tak zrobisz, i masz spokój na hoho |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Nie 12:40, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
sciaglem tlok i jak ciagne za korbe to to jest leki minimalny luz jestesm ciekaw na czym ten luz jest wlasnie bo czy mozna zostawic czy trzeba rozpolawiac silnik ?? |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 9:18, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
o jakie łożysko ci chodzi? łożysko korby czy łożyska wału? |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Nie 8:56, 20 Kwi 2014 Temat postu: 450 sx korbowod |
|
Panowie leki luz na korbowodzie gora dol lozysko czy korbowog do wymiany ?? |
|
|