Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 21:46, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
zrobie foto i powiecie czy to ta.. bo jeszcze odkrece cos i zrobie kaszane |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pon 9:45, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
W moich silnikach 640, czyli roczniki '99 '00 i '03 (to już HF) na pewno to jest, bo używałem. Z przodu silnika, kilka cm pod cylindrem, bardziej z prawej strony (patrząc od przodu) - powinna być wkręcona śruba ampulowa. |
|
|
kogut |
Wysłany: Nie 23:04, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
W niektórych wersjach 625 ( i nowszych ) śruba do blokady wału jest fabrycznie zbyt krótka . Serwisówka zaleca użycie "special tool" czyli ......dłuższej śruby którą można sobie dorobić |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 6:11, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
no szkoda .. w 640 cos zmienili , jest okienko punktu , ale nie ma za co zlapac walu , ale EXC i pokrewnych 4T KTM-a tez to dotyczy :/ |
|
|
fxrider |
Wysłany: Śro 21:44, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Ino wkręcać ją należy z wyczuciem - jeśli wał będzie ustawiony w dobrym punkcie to wkręci się lekko do końca. Nie wkręcać jej na siłę - owszem, wał się zablokuje, ale w losowej pozycji i można uszkodzić śrubę.
Trochę szkoda, że LC4 nie ma okienka inspekcyjnego, za pomocą którego można by łatwo wałem kręcić... |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Śro 21:07, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
ja dałem 0,15 jak dobrze pamiętam. Śruba znajduje się tak na spodzie silnika patrząc od przedniego koła. Śruba na imbus z grubą podkładką, którą wyciągasz aby zablokować wał. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 20:14, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
jaki luz dajecie 0.15 czy 0.13 ?
btw gdzie jest ta sruba do unieruchomienia walu ? z lewej dolnej strony silnika ? |
|
|
Karambol |
Wysłany: Nie 18:23, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
odezwij sie na moje gg 711757 - to ci pomoge |
|
|
Pazio |
Wysłany: Nie 10:56, 26 Wrz 2010 Temat postu: Jaki luz zaworowy w LC4 620 EGS z 97r? |
|
Witam! Niedawno kupiłem KTM LC4 620 EGS z 97r. jest to mój pierwszy poważniejszy sprzęt i mam trochę problemów. Wydaje mi się że dzwoni coś w głowicy, mam zamiar sprawdzić luz na zaworach ale nie wiem jaki powinien być. Ktm ma rozrusznik ale bendiź omyka,powoli przewala, wogóle to nie wiem jak się odpala rozrusznikiem,odprężnika nie rusza się,tak jak samochód naciskam ,,START" i już? ładowanie też mi się nie podoba, niekiedy jest poniżej 12V innym razem 13,2V , można zamontować kontrolkę która by gasła jak jest ładowanie? mam jeszcze kilka problemów,ale nie wszystko naraz,liczę na pomoć, bo nie chcę zepsuć ktm-a. |
|
|