Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Pon 21:46, 18 Kwi 2011    Temat postu:

zrobie foto i powiecie czy to ta.. bo jeszcze odkrece cos i zrobie kaszane Very Happy
fxrider
PostWysłany: Pon 9:45, 18 Kwi 2011    Temat postu:

W moich silnikach 640, czyli roczniki '99 '00 i '03 (to już HF) na pewno to jest, bo używałem. Z przodu silnika, kilka cm pod cylindrem, bardziej z prawej strony (patrząc od przodu) - powinna być wkręcona śruba ampulowa.
kogut
PostWysłany: Nie 23:04, 17 Kwi 2011    Temat postu:

W niektórych wersjach 625 ( i nowszych ) śruba do blokady wału jest fabrycznie zbyt krótka . Serwisówka zaleca użycie "special tool" czyli ......dłuższej śruby którą można sobie dorobić Wink
Rysiek24
PostWysłany: Czw 6:11, 14 Kwi 2011    Temat postu:

no szkoda .. w 640 cos zmienili , jest okienko punktu , ale nie ma za co zlapac walu Smile , ale EXC i pokrewnych 4T KTM-a tez to dotyczy :/
fxrider
PostWysłany: Śro 21:44, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Ino wkręcać ją należy z wyczuciem - jeśli wał będzie ustawiony w dobrym punkcie to wkręci się lekko do końca. Nie wkręcać jej na siłę - owszem, wał się zablokuje, ale w losowej pozycji i można uszkodzić śrubę.

Trochę szkoda, że LC4 nie ma okienka inspekcyjnego, za pomocą którego można by łatwo wałem kręcić...
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 21:07, 13 Kwi 2011    Temat postu:

ja dałem 0,15 jak dobrze pamiętam. Śruba znajduje się tak na spodzie silnika patrząc od przedniego koła. Śruba na imbus z grubą podkładką, którą wyciągasz aby zablokować wał.
Rysiek24
PostWysłany: Śro 20:14, 13 Kwi 2011    Temat postu:

jaki luz dajecie 0.15 czy 0.13 ?

btw gdzie jest ta sruba do unieruchomienia walu ? z lewej dolnej strony silnika ?
Karambol
PostWysłany: Nie 18:23, 26 Wrz 2010    Temat postu:

odezwij sie na moje gg 711757 - to ci pomoge
Pazio
PostWysłany: Nie 10:56, 26 Wrz 2010    Temat postu: Jaki luz zaworowy w LC4 620 EGS z 97r?

Witam! Niedawno kupiłem KTM LC4 620 EGS z 97r. jest to mój pierwszy poważniejszy sprzęt i mam trochę problemów. Wydaje mi się że dzwoni coś w głowicy, mam zamiar sprawdzić luz na zaworach ale nie wiem jaki powinien być. Ktm ma rozrusznik ale bendiź omyka,powoli przewala, wogóle to nie wiem jak się odpala rozrusznikiem,odprężnika nie rusza się,tak jak samochód naciskam ,,START" i już? ładowanie też mi się nie podoba, niekiedy jest poniżej 12V innym razem 13,2V , można zamontować kontrolkę która by gasła jak jest ładowanie? mam jeszcze kilka problemów,ale nie wszystko naraz,liczę na pomoć, bo nie chcę zepsuć ktm-a.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group