Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 22:20, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
noo własnie dlatego ponizej napisałem że były modele przejsciowe ;D 2003 2004 były często kłopotliwe i łatwo pomylic ;P |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Nie 9:01, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: |
w 525 tylny błotnik masz zespolony z boczkami, w 520 boczki są odkręcane oddzielnie
|
pierwszy wypust 525 (2003) miał boczki oddzielne, ale lagi 48mm zamiast 43mm, i rama grubsza, od 2004 boczki zespolone z błotnikiem |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Nie 7:57, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
plastiki, rama inne.
w 525 tylny błotnik masz zespolony z boczkami, w 520 boczki są odkręcane oddzielnie
w 520 masz cienka rame w 525 jest owalna szersza
i w 520 masz z przodu lagi 43 mm a w 525 48 mm.
sa też jakies wersje przejsciowe co juz nazywali 525 a jeszcze stara rama, no ale raczej patrz po prostu na model D |
|
 |
karoska2 |
Wysłany: Nie 7:15, 27 Kwi 2014 Temat postu: jak odrożnić ktm |
|
Witam jak mam odrożnić KTM 525 a 520 i czym sie rożnią....dzieki |
|
 |