Autor |
Wiadomość |
wójo |
Wysłany: Wto 17:05, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
czesto koncówki w srubkach regulacyjnych sa mocno powybijane i ustawianie pod szczelinomierz nie jest wiarygodne dlatego warto spróbować sposobu 1/6 obrotu. |
|
|
makperson |
Wysłany: Wto 17:01, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
to znaczy że jest sposób na ustawienie zaworów w RFS poprzez wkręcenie śruby od regulacji do oporu (lekkiego) następnie wykręcić o 1/6 obrotu i zawór ustawiony jest na 0,10, jak sie dojdzie do wprawy to trwa to 3 min… najlepiej jako punkt odniesienia wziąć nakrętkę, ponieważ skłąda się z 6 równych części, odkręcamy o jedną taką "częśc" i gotowe |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Wto 16:34, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
O co chodzi z tymi zaworami na 1/6 bp ja zielony a musze mieć rozpoznanie jak będę u mechanika myślałem ze ustawić tłok w odpowiedniej wysokości zabezpieczyć śruba i ustawić luz na 0.12 |
|
|
makperson |
Wysłany: Wto 16:00, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
podepne się na szybko, jeśli chodzi o poziom głośności, to czy przez zużyte ślizgi motor może tak cykać (szeleścić, nie wiem jak to nazwać) im wyższe obroty tym bardziej, moto po remoncie wszystkie łożyska w silniku wymieniane, łańcuszek, nawet napinacz wymieniłem bo wydawało mi się że to przez niego ale dalej bez zmian, zawory ustawione właśnie na 1/6 obrotu czyli to nie to… wkurza mnie to trochę mimo to że na YT są takie egzemplarze które głośniej chodzą, ale są i ciuchutkie, wiem że mogłoby to byc problemem przy sprzedarzy moto, dlatego chciałbym to wyeliminować |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 13:36, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
jak ma za luzne to moze troszke głosniej pracowac |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Wto 13:30, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
a jeszcze jedno pytanie czy motocykl po odpLEniu i zle ustawionych zaworach chodzil by inaczej ?? czy tylko problem z odpaleniem na zimnym jest |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Wto 12:57, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
tylko sie wykuruje i od nastepnego tygodnia niech sprawdzi te zawory |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 12:29, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
powiedz mechanikowi niech ustawi zawory wydechowe na 1/6 obrotu, moim zdaniem to na 99% wina zle ustawionych zaworów wydechowych a silnik bedzie pracował poprawnie na luzach 0,05 i 0,020... |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Pon 17:01, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
pekla na trzpieniu zeliwnym |
|
|
manta19 |
Wysłany: Pon 16:13, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
A może po prostu przyszedł czas na ułamanie kopki-ona jest z amelinium i potrafi się ułamać więc to zbieg okoliczności?? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 15:31, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
Jakieś cuda zaczynasz pisać a mechanik tobie wciskać.
Głowicę miałeś planowaną czy tylko tylko zabielaną?
Jak planowaną to po co i o ile? Ile mm zdjęto z tej głowicy?
Jeżeli zrobili tobie tylko zabielania podczas którego zbiera się tyle materiału, że nawet tego byś nie zmierzył to nie ma opcji aby to wpłynęło na stopień sprężania.
Abyś tak odczuł pod kopytem wzrost kompresji musieliby Ci zdjąć minimum 0,8 mm z głowicy.
Przy zabielaniu zdejmuje się jakieś maks 0,05mm.
Więc zobacz ile takich operacji musiałbyś mieć przeprowadzonych abyś to odczuł.
A jeżeli ktoś Tobie zdjął z głowicy lub z cylindra prawie jeden milimetr materiału to musiałbyć jakiś kaleka.
Więc zamiast dybać sprawdź te najbardziej realne usterki czyli luz zaworowy i autodeko.
W tym celu nie musisz zdejmować głowicy więc koszt 0zł.
Napisz też czy będziesz robił to TY sam czy mechanik. Bo jak mechanik to bezsensu ta dyskusja, bo on do błędu się nie przyzna a Tobie będzie wciskał kity. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 14:13, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
czytałem że są różne grubości ale idą raczej w stronę cieńszych niż grubszych od nominalnej,zadzwoń może do olekmotocykle i zapytaj o najgrubszą uszczelkę, może coś będzie wiedział |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Pon 14:05, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
czy macie jakis patent na to?? |
|
|
Cuddak |
Wysłany: Pon 13:27, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
panowie 49 stopni goraczki ale temat meczy obdzwoniłem szlifierza który to robił i mowi ze jak była już tuleja jedna wkładana i bylo planowanie I ONI TERAZ drugi raz splanowali to jest za nisko i tłok maa duza kompresje na gorze dlatego tak kompresja mówi żeby dać grubsza uszczelkę jest gdzieś możliwość kupna takiej ?? |
|
|
Zapek |
Wysłany: Pon 10:40, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
Tuleja to ZŁY pomysł w 4T.
Przetestowane w SX 450 kumpla z którym latam.
Nie dała rady.
Skończyło się na podwójnych kosztach i nowym cylindrze i tłoku.
Teraz sprzęt jeździ (odpala) bez problemów. |
|
|