Autor |
Wiadomość |
Czop9541 |
Wysłany: Pią 12:56, 16 Maj 2014 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | tak trzeba praktycznie całe lagi rozebrac, oczywiscie uszczelniacyz nie musisz zaczepiać, jedynie spuscic olej, odkręcic góre i dół, wyjąć cały kartridż jego porozkręcać żeby dostać się do tego zaworka sterowanego tą długą aluminiową rurką, u mnie to wszystko było aż czarne od syfu. musiałem dremelkiem poszlifować gniazdo gdzie zaworek pracuje bo domyc się niczym nie dało i na koniec taka rada - zalej dodatkową iloscią oleju tą aluminiową rurke, wtedy nie zbiera siętam syf a jak juz to zawsze jest smarowanie i nic sie nie zapieka |
Spoko,dzięki za odpowiedź.
Generalnie to wielkimi krokami zmierzam do małej regeneracji przodu: olej + uszczelnienia, także będzie okazja to obczaić dokładnie.  |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:35, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
tak trzeba praktycznie całe lagi rozebrac, oczywiscie uszczelniacyz nie musisz zaczepiać, jedynie spuscic olej, odkręcic góre i dół, wyjąć cały kartridż jego porozkręcać żeby dostać się do tego zaworka sterowanego tą długą aluminiową rurką, u mnie to wszystko było aż czarne od syfu. musiałem dremelkiem poszlifować gniazdo gdzie zaworek pracuje bo domyc się niczym nie dało i na koniec taka rada - zalej dodatkową iloscią oleju tą aluminiową rurke, wtedy nie zbiera siętam syf a jak juz to zawsze jest smarowanie i nic sie nie zapieka |
|
 |
Czop9541 |
Wysłany: Czw 16:42, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | najczęsciej górne sruby od odbicia z przodu sie zapiekają i warto jak najszybciej tam zajrzeć ;D ja miałem to takie zasyfione że nawet po czyszczeniu nie pracowało to płynnie |
Wiem ze sie zapiekaja ale domyslam sie ze trzeba pewnie cale lagi rozbierac,czyz nie?Dotychczas udalo mi sie naliczyc na gornej prawej regulacji 37 klikow wiec pewnie to bedzie to. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 16:01, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
najczęsciej górne sruby od odbicia z przodu sie zapiekają i warto jak najszybciej tam zajrzeć ;D ja miałem to takie zasyfione że nawet po czyszczeniu nie pracowało to płynnie |
|
 |
KozioŁ |
Wysłany: Czw 15:29, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
minimum 30 klików, z tyłu tak samo, jeśli masz problem ze śrubami regulacyjnymi radzę najpierw zrobić serwis |
|
 |
Czop9541 |
Wysłany: Czw 15:10, 15 Maj 2014 Temat postu: Lagi Wp 48 regulacja |
|
Panowie mam pytanie ile klikow ma pelna skala regulacji od gory a ile od dolu(kompresji) na lagach poniewaz u mnie jest juz zastana a jak bede krecil z uzyciem wiekszej sily to moge urwac.Mowa o exc 250 2006 lagi wp 48.Pozdro |
|
 |