Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 11:42, 24 Lis 2010    Temat postu:

jest to tak zwane oszukanie silnika zeby mogl sie krecic wyzej... jest to niebezpieczne dla silnika szczegolnie starszego... ja na ogol zajmowalem sie przywracaniem motocykla do stanu z fabryki czyli podlaczenia kabli z powrotem tak jak maja byc... nie polecam tej modyfikacjii... a co do elektrozaworow... pewnie chodzi ci o uklad dopalania spalin... jak najbardziej mozesz sie go pozbyc szczegolnie jezeli jestes juz po gwarancji... jezeli chcesz wiedziec jak to pisz iraswyry@wp.pl
Gość
PostWysłany: Pon 15:05, 11 Paź 2010    Temat postu: ktm lc 8 full open

Spotkał się ktos z takim tematem, w lc 8 koło dźwigni zmiany biegów jest potencjometr który informuje moto czy jest na luzie na 1ym biegu czy na 2im biegu, podobno na 1 i 2 lekko ogranicza moc i w momencie zmostkowania tego w taki sposób żeby moduł się nie dowiedział że jest na biegu dostaje pełną moc robił to ktos, mam zamiar to wyprubowac ale chciałbym mieć pewność, lc8 dostał już większe dysze i jest dużo lepiej ale mozna uzyskać wiecej, następny temat który mnie gryzie to podcisnieniowe membrany w gażnikach połaczone są z elektrozaworkami nie wiem czy tego też nie zlikwidować, robił to juz ktos kiedys prosze o informacje.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group