Autor Wiadomość
PiterBaja
PostWysłany: Sob 21:27, 28 Mar 2015    Temat postu:

Tamten post ma rok czasu Very Happy ale fajnie ze chcesz pomoc Very Happy
ASzer85
PostWysłany: Sob 21:23, 28 Mar 2015    Temat postu:

siema proponuję iglice na 4 pozycję i powinno pomóc a przypuszczam że jest fabrycznie na 3 pzdr
collectivestudio
PostWysłany: Wto 17:33, 10 Cze 2014    Temat postu:

Moto hulalo super nie jezdzilem tydzień i znowu problem co prawda sytuacja delikatnie inna niż w temacie. Moto odpala bez problemu pieknie jezdzi na niskich obrotach jak podkrece mocniej manetke gasnie przy ponownym zejsciu na niskie obroty. nie od razu ale po przejechaniu kilkusetmetrow jak ponowne odpalenie mozliwe jest po jakichs 5 minutach. Jak myslicie zalewa swiece ? jest wymienionan na nowa irydowa i byla wygrzana.
szaman108
PostWysłany: Śro 19:16, 21 Maj 2014    Temat postu:

To skoro moto hula to poco Ci sugerował tą złą niby kompresję,chyba ma chrapkę na odchudzenie Twoich zasobów finansowych Sad
collectivestudio
PostWysłany: Śro 17:01, 21 Maj 2014    Temat postu:

Ok źle zmierzył kompresję, nieważne, wyczyścil gażnik ustawil zawory bylo troche luzu i wymienil swiece moto podobno hula elegancko:) jeszcze go nie odebrałem
wójo
PostWysłany: Śro 16:20, 21 Maj 2014    Temat postu:

kompresji nie da sie sprawdzic chyba ze zablokuje autodekompresator, jak z odpaleniem nie ma problemu to nie wina kompresji.
Dymienie sie z powietrza nie bierze, musi w takim razie ubywac oleju albo z silnika, albo ze skrzyni, albo płynu chłodniczego, chyba ze kopci na czarno to znak ze sie zalewa paliwem.
henio12323
PostWysłany: Wto 22:02, 20 Maj 2014    Temat postu:

bardzo mozliwe, tylko że problem nie powoduje strzelania w wydech ;P ani też za bardzo to nie bedzie odczuwalne, najpierw zacznie mocno dymic i brać olej dopiero potem na tyle straci kompresje że cokolwiek odczujesz, to nie 50tka że kazdy ułamek cisnienia jest na wage złota ;d

skoro nie bierze oleju to nie przejmowałbym sie cisnieniem - bo na pewno jest Wink
collectivestudio
PostWysłany: Wto 11:19, 20 Maj 2014    Temat postu:

problem jest chyba powazniejszy niz myslalem oddalem moto do mechanika wyczyscil gaznik i sprawdził zawory i świece, sugeruje mi ze moze byc problem z kompresja
henio12323
PostWysłany: Pią 19:32, 16 Maj 2014    Temat postu:

zacznij od tych czynnosci bo to podstawa jak to nic nie da to bedzie sie głębiej szukało
husa66
PostWysłany: Pią 18:23, 16 Maj 2014    Temat postu:

Najpierw gaźnik, czyszczenie sprężone powietrze i wszystko do blasku, jak strzela mocno to znaczy że ma uboga dawkę paliwa. Albo wykręcasz śrubkę składu mieszanki na maksymalnie 2,5 obroty i sprawdzasz jak nie pomogło to iglica jeden ząbek wyżej albo dysze wolnych lekko większa, świece nowa najlepiej się zaopatrz tylko jak nową założysz to żeby ci moto nie zgasło odrazu, bo świeca będzie miała tędecje do zalewania się musisz ja wygrzać,
Kontrola zaworów, i wymiana oleju najlepiej na shell 15w 40 katy lubia ten olej.
collectivestudio
PostWysłany: Pią 17:46, 16 Maj 2014    Temat postu:

Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły czy te czynności powinny wystarczyć?
collectivestudio
PostWysłany: Pią 13:33, 16 Maj 2014    Temat postu:

Ok dzięki zobacze.
KristofSX
PostWysłany: Pią 12:45, 16 Maj 2014    Temat postu:

sprawdź świecę jeszcze -jaki kolor, czy nie zasyfiona olejem
henio12323
PostWysłany: Pią 11:05, 16 Maj 2014    Temat postu:

po zakupie warto zrobic pełen przegląd, powymieniac oleje, sprawdzic zawory, przy okazji warto tez do tego gaźnik zajrzeć, mało kiedy który sprzedawca przy zakupie nadmiernie o to dba ;P
collectivestudio
PostWysłany: Pią 10:35, 16 Maj 2014    Temat postu:

Nie. Poziom płynu chłodniczego jest ok i nie ubywa.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group