Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 8:46, 02 Cze 2014    Temat postu:

Chciałem się jeszcze pochwalić, że udało mi się rozwiązać problem sprzęgła - wymiana tarcz pomogła.
Dzięki jeszcze raz Wszystkim za podpowiedzi !

ps.
wymieniłem na NHC i jest ok.

Paweł
Gość
PostWysłany: Wto 11:01, 27 Maj 2014    Temat postu:

OK, jeszcze raz dzięki Wszystkim za porady !
Sprzęgło rozebrane - nie wygląda źle, tzn. jest jeszcze trochę okładzin, przekładki OK (proste)
Wszystko zamówione, tarcze, olej i płyn.
Zobaczymy czy będę "bohaterem w swoim domu" Smile

pozdrowienia
Paweł
henio12323
PostWysłany: Pon 13:45, 26 Maj 2014    Temat postu:

na allegro najtaniej i najszybciej dorwiesz

NHC jak znajdziesz do 65tki to od siebie polecam
Gość
PostWysłany: Pon 12:26, 26 Maj 2014    Temat postu:

Jakiego producenta ogólno-dostępnego polecacie poza oryginałem oczywiście ?
Może jakiś sprawdzony sklep internetowy ?
henio12323
PostWysłany: Pon 11:09, 26 Maj 2014    Temat postu:

tarcza i przekładki plus spręzyny - jak chcesz żeby to najlepsze było to oryginał. ja jeżdze na chinskich nhc juz 2 sezon i dają rade. ogólnie to kup średnia półka albo wyżej to bedziesz zadowolony

olej - każdy motocyklowy półsyntetyczny lub lepiej syntetyczny bedzie okej, 10W40 jakbys lał 300V to by było aż za dobrze ;P

płyn z chłodnicy musisz spuszczac,

co do mówienia co i jak - to bez sensu, po prostu odkręcasz przewody zlewasz płyn, zlewasz olej, odkręcasz pokrywe, odkręcasz docisk sprzegła, wymienaisz tarcze itp itd i zakłądasz w odwrotnej kolejnosci, to jest pół godziny roboty. zobacz sobie na youtube clutch replacement albo cos takiego
Gość
PostWysłany: Pon 10:24, 26 Maj 2014    Temat postu:

Dobra Panowie biorę się za to !
Czy możecie podpowiedzieć co kupić (tak żebym nie musiał wymieniać sprzęgła co miesiąc)
ogólnie jakiej firmy i co ?
-komplet tarcza i sprężyny
- olej (musze spuscic przy wymianie)
a co z plynem z chlodnicy (widzę ze pompka jest na obudowie sprzęgła, też się go spuszcza przy wymianie?)

coś jeszcze ???

Może ktoś podpowie w kilku krokach co i jak - chcę to sam zrobić koniecznie,
tak się uparłem Smile

pozdrowienia
Paweł
szaman108
PostWysłany: Śro 11:25, 21 Maj 2014    Temat postu:

Może olej lipa w skrzyni i klei tarcze może zacząć od tego na początek koszta raczej nie wielkie
Gość
PostWysłany: Śro 10:28, 21 Maj 2014    Temat postu:

Dokładnie linkę sprawdzałem, sprzęgło łapie na początku (klamka dalej od manetki) i przy wbijaniu biegu na wolnych obrotach (bez dodania gazu) gaśnie.
Czy to kwalifikuje sprzęgło do wymiany ?
Jeśli tak, prośba o podpowiedź co dokładnie wymienić - jakie części kupić ?

pozdrawiam i dzięki za cierpliwość Smile
Paweł
henio12323
PostWysłany: Śro 7:57, 21 Maj 2014    Temat postu:

aaaa no tak w 65 mogła byc jeszcze linka, w takim razie zobacz czy nie jest zbyt luźna, czy łapie od razy czy łapie dopiero bliżej manetki.


jak bedzie tak jeździł w sumie podczas jazdy nie ma wiekszego wpłyu gorzej włąsnie ruszanie, bo przy wbijaniu biegu cały czas skrzynia obrywa
Gość
PostWysłany: Śro 7:30, 21 Maj 2014    Temat postu:

Dzięki za odp. sprawdzę to sprzęgło.
Henio - tam nie ma hydrauliki, a przynajmniej tak mi się wydaje,
widzę tylko linkę (KTM SX 65 2001 r)
Jakie są zagrożenia jak w takim stanie będzie jeździł, przynajmniej trochę ?
Młody się nie może doczekać, moto dopiero co kupione Smile

pozdrawiam
Paweł
henio12323
PostWysłany: Wto 21:57, 20 Maj 2014    Temat postu:

raczej zaczałbym od odpowietrzania sprzęgła i przy okazji wymieniłbym płyn hydrauliczny bo na to wskazuje tez objaw
mariantofana
PostWysłany: Wto 21:56, 20 Maj 2014    Temat postu:

możliwe, że tak jest. Rozbierz sprzęgło i pomierz sprężyny przekładki i tarcze, sprawdź też czy nie ma luzu na łożyskach wałka sprzęgła i kosza sprzęgłowego.
Gość
PostWysłany: Wto 20:47, 20 Maj 2014    Temat postu:

Super dzięki za manual do silnika, nie wiem czemu go przeoczyłem a już widziałem tą stronke...

Mam jeszcze pytanie o sprzęgło, czy to może być objaw, że sprzęgło się kończy jeśli łapie tylko pod koniec (na klamce) i silnik gaśnie przy wrzucaniu biegu na wolnych obrotach ??? Jak lekko dodam gazu to wbijam bieg i silnik nie gaśnie, niestety nie pamiętam czy jest przy tym szarpnięcie
KristofSX
PostWysłany: Wto 12:29, 20 Maj 2014    Temat postu: Re: SX 65 jak zdławić / zablokować

hej
większe maszyny jeśli są blokowane to tez blokadą przepustnicy

manuale man tutaj:
manual silnika:
http://kristofsx.com/KTM/1998-2002%20KTM%2060-65%20SX%20engine%20repair%20manual.pdf

i ogólny:
http://kristofsx.com/KTM/2002-KTM-65-sx-owners-manaual.pdf
Gość
PostWysłany: Wto 9:58, 20 Maj 2014    Temat postu:

Dzięki za info,
również, myślę że nie ma co ingerować w gaźnik itp.
Będę myślał o jakimś rozwiązaniu przy rolgazie i liczył na rozwagę syna Smile

pozdrawiam
Paweł

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group