Autor Wiadomość
Karambol
PostWysłany: Śro 19:34, 20 Paź 2010    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
Norma jak wrzucasz dwójkę na postoju i chcesz z niej ruszyć. Ten bieg potrzebuje innych obrotów tylnego koła, aby załączyć się bez zgrzytów. Co do tego, że koło kręci ci się na podnośniku przy wrzuconym biegu to też norma.

Sprzęgło będzie do regulacji jak Ci nie będzie wysprzęglać biegów, albo jak Ci się będzie sprzęgło ślizgać, czyli podczas normalnej jazdy silnik będzie się wkręcał na obroty, a motor nie będzie przyśpieszał.


Kolega dobrze prawi - dac mu piwa:)!
lukasz_vip
PostWysłany: Sob 23:37, 16 Paź 2010    Temat postu:

Norma jak wrzucasz dwójkę na postoju i chcesz z niej ruszyć. Ten bieg potrzebuje innych obrotów tylnego koła, aby załączyć się bez zgrzytów. Co do tego, że koło kręci ci się na podnośniku przy wrzuconym biegu to też norma.

Sprzęgło będzie do regulacji jak Ci nie będzie wysprzęglać biegów, albo jak Ci się będzie sprzęgło ślizgać, czyli podczas normalnej jazdy silnik będzie się wkręcał na obroty, a motor nie będzie przyśpieszał.
Kowal
PostWysłany: Sob 19:23, 16 Paź 2010    Temat postu: Sprzęgło LC4

witam prosze o rade mam ktm lc4 620 i jak chce ruszyc z 2ki to mi delikatnie zgrzyta przy wlanczaniu ale daje sie wbic gdy postawile go na stojaku to okazalo sie ze jak nawet wlaczam 1ke to mi sie kolo obraca przy wcisnietym sprzegle czy zatem jest one do regulacji?pozdrawiam czekam na odpowiedz

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group