Autor Wiadomość
przemo250
PostWysłany: Nie 16:19, 08 Cze 2014    Temat postu:

posiedziałem trochę przy moto wymieniłem dysze wolnych na 42 zmieniłem tez te klapki za gaźnikiem nie sety bez efektu ma ktoś jakieś pomysły? wszystko sprawdziłem a motor dalej nie ma wolnych obrotów po prostu gasnie
hacker33
PostWysłany: Pon 5:55, 26 Maj 2014    Temat postu:

masz PW
przemo250
PostWysłany: Nie 22:42, 25 Maj 2014    Temat postu:

400zł?
hacker33
PostWysłany: Nie 22:38, 25 Maj 2014    Temat postu:

a co proponujesz?
przemo250
PostWysłany: Nie 22:34, 25 Maj 2014    Temat postu:

cena ostateczna?
hacker33
PostWysłany: Nie 22:26, 25 Maj 2014    Temat postu:

mam membranę i króciec
http://www.ktmracing.fora.pl/gielda,14/s-membrane-v-force-3-do-ktm-200-250-300-360-380,8306.html
przemo250
PostWysłany: Nie 22:16, 25 Maj 2014    Temat postu:

według mnie te listki odstają ok 1 mm morze trochę wiecej
przemo250
PostWysłany: Nie 22:15, 25 Maj 2014    Temat postu:

no tak to sie stało własnie po zmianie mieszanki tylko im więcej oleju tym paliwo gestrze i potrzeba większego podciśnienia. posiadasz moze taka membranę wraz z tym krucem do gaznika?[/code]
hacker33
PostWysłany: Nie 22:12, 25 Maj 2014    Temat postu:

Jak mocno nie dolega to tak.
Jak jest tylko cieniuteńka szparka to nie powinno mieć to aż takiego wpływu
Zresztą sam napisałeś że stało się po zmianie robienia mieszanki z olejem
przemo250
PostWysłany: Nie 22:09, 25 Maj 2014    Temat postu:

nie posiadam nie sety dysz a jezeli ta membrana odstaje to moze to miec jakis wpływ?
hacker33
PostWysłany: Nie 22:03, 25 Maj 2014    Temat postu:

czytałem gdzięś że im więcej oleju wlejesz do benzyny tym masz uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną ponieważ w danej objętości jest dużo oleju a mało benzyny.

jeżeli przeszedłeś z 1:20 na 1:50 to masz więcej paliwa w mieszance a więc bogatszą mieszankę paliwowo powietrzną.

jak masz to wkręć dyszę 42
przemo250
PostWysłany: Nie 21:49, 25 Maj 2014    Temat postu:

poziom paliwa korek od spodu zamiast śruby i wezyk poziom do łączenia komory z gaźnikiem próbowałem tez na niższym stanie ale nic nie daje
przemo250
PostWysłany: Nie 21:47, 25 Maj 2014    Temat postu:

tak jak zmieniłem ilość oleju przestał chodzić. wymieniłem tez przewód wysokiego do świecy.
hacker33
PostWysłany: Nie 21:45, 25 Maj 2014    Temat postu:

A jaką metodą ustawiałeś poziom paliwa w gaźniku?

Ten problem z brakiem wystąpił po tym jak zmieniłeś ilość oleju w paliwie?
Czy był już przedtem a może powstał później?
przemo250
PostWysłany: Nie 21:36, 25 Maj 2014    Temat postu:

kehin pwk 39 1994 rok 250

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group