Autor |
Wiadomość |
Piteros1 |
Wysłany: Pon 22:36, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
popatrza na zawory, wrzuc wysoki bieg i krec kolem bedzie przeskakiwac jak ssace zawory sie podniosa to po tym wkladasz srubokret do swiecy i szukasz pierwszego gmp, al w druga strone podnosza sie wydechy to krecisz do tylu kolem do pierwszego gmp |
|
|
lukas029 |
Wysłany: Pon 20:33, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
No wiem, tylko skąd luzy kiedy tłok był na dole?
Wyregulowałem w pozycji tłoka na górze, ale nacięcie na wale nie było widoczne- czy to może być prawidłowa pozycja GMP?
Odpaliłem na chwilę i zimny chodzi równo, cicho. Nie grzałem, bo chłodnicę ściągnąłem od razu do zaklejenia |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 19:52, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
GMP to najwyższy puntk tłoka po suwie sprężania,
patrz jak pracują zawory,
ssanie-sprężanie-praca-wydech |
|
|
lukas029 |
Wysłany: Pon 18:58, 26 Maj 2014 Temat postu: Regulacja zaworów |
|
Mam problem z ustawieniem GMP..
Kręcąc kołem po "przeskoczeniu" zaworów nie mogę znaleźć luzów w GMP. Po kolei sprawdzałem i wyglądało tak:
- Tłok na górze, śruba wkręcona- wał zablokowany- luzów brak!
- Tłok na górze, rowka na wale nie widać- luz na ssących, na wydechach brak
- Widać rowek, tłok na górze- luzów brak
- tłok na dole, rowka nie widać- luz na ssących i wydechowych !!
- tłok na górze, śruba wkręcona- luzów brak
- rowka nie widać, tłok na dole- luz na ssących
- widać rowek, tłok na górze- luzów brak
- nie widać rowka, tłok na górze- luzy na ssących i wydechowych
Dopiero w tym ostatnim punkcie tłok ustawił się na górze i są luzy. Ale nie widać wycięcia na wale. Możecie mi wytłumaczyć o co z tym chodzi?
Wszyscy piszą "tłok na górze, wkręcasz śrubę, regulujesz i po problemie". Ale jakoś u mnie wkręcenie śruby nic nie daje (a poza tym jak nie widać rowka to też wkręca się do końca- więc o co chodzi?) |
|
|