Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw |
Wysłany: Wto 16:57, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
Mój temat w galerii. |
|
|
lukas_da |
Wysłany: Wto 16:51, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
grzegorzszw napisał: |
... po modyfikacjach silnika są znaczące. |
co masz na myśli?
dzięki za info o złączach złącze odszukane |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Wto 16:35, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
Złączka powinna być dostępna. Poszukaj sobie katalogu "Spare Connectors".
U mnie różnice były minimalne, ale po modyfikacjach silnika są znaczące. |
|
|
lukas_da |
Wysłany: Wto 15:33, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
Złącze odnalezione pod siedzeniem, orientujesz się czy w KTM można kupić oryginalne złącze tak aby nie sztukować? |
|
|
henio12323 |
|
|
lukas_da |
Wysłany: Pon 21:53, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
Nie wiecie może jak się ma sprawa map switcha do 250sxf?
Na pewno jest opcjonalny tylko nie wiem jak ugryźć temat.
Czy wystarczy wpiąć przełącznik w jakąś kostkę? czy trzeba wgrywać jakieś mapy? Jak to wygląda? |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 21:46, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | ja to zakłądałem u kolegi w serwisie ktma podobno sprzedają chinskie przełączniki zapłonu, ( nie gaszaki tylko kołyskowe on off) tylko koncówki zarabiają do bezposredniego wpięcia., tzn on kupił tak w serwisie ktma, i oni sprzedają to jako zamiennik koszt smieszny bo z 30 zł. i sie sprawdzało.
major - nie wszystkie bo na RFSie tego nie ma | Masz rację, nie dopisałem że od 2007 w górę. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:30, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
ja to zakłądałem u kolegi w serwisie ktma podobno sprzedają chinskie przełączniki zapłonu, ( nie gaszaki tylko kołyskowe on off) tylko koncówki zarabiają do bezposredniego wpięcia., tzn on kupił tak w serwisie ktma, i oni sprzedają to jako zamiennik koszt smieszny bo z 30 zł. i sie sprawdzało.
major - nie wszystkie bo na RFSie tego nie ma |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 15:44, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
TOMEK M napisał: | Ja u siebie mam założony przełącznik, fajna sprawa. |
oo, kupiłeś ten oryginalny i pociągnąłeś kable? |
|
|
TOMEK M |
Wysłany: Pon 15:31, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
Ja u siebie mam założony przełącznik, fajna sprawa. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Wto 21:45, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
w piątek też przetestuję i zdam relację |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 15:03, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
dziś byłem na torze i trochę w terenie - moto mniej agresywne, ale lepsza trakcja - jeżdzi sie fajnie, trochę pod enduro podchodzi, chociaż gdybym jeżdził tylko po torze to bym zostawił na hard,
bajer fajny , po 2 latach jazdy mam nowe-stare moto |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 14:01, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
Wszystkie exc/sx (na gaźniku) to mają. Różnica subtelna ale wyczuwalna, szczególnie w ciężkich warunkach np. na mokrych podjazdach. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Pon 23:13, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
właśnie u siebie wyczaiłem coś takiego ale jeszcze nie testowałem, brzmi zachęcająco z tego co piszesz |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 21:46, 26 Maj 2014 Temat postu: SXF 450 2007-2012 - mapy zapłonu |
|
wszystkei modele sxf 450/505 z roczników 07-12 mają opcję zmiany mapy zapłonu, w modelach do 2010 wyłącznik/przełącznik jest pod bakiem:
w 11-12 - pod siedzieniem
do tej pory jeżdziłem na hard, po przestawieniu na soft - różnica jest spora, moto nie wyrywa tak od wyższych obrotów, a na niższych jest spokojniejsze - bardziej do jazdy po lesie/CrossCountry,
jutro dalszy ciąg testów |
|
|