Autor Wiadomość
grzegorzszw
PostWysłany: Wto 16:57, 24 Cze 2014    Temat postu:

Mój temat w galerii.
lukas_da
PostWysłany: Wto 16:51, 24 Cze 2014    Temat postu:

grzegorzszw napisał:


... po modyfikacjach silnika są znaczące.


co masz na myśli?

dzięki za info o złączach Smile złącze odszukane Smile
grzegorzszw
PostWysłany: Wto 16:35, 24 Cze 2014    Temat postu:

Złączka powinna być dostępna. Poszukaj sobie katalogu "Spare Connectors".

U mnie różnice były minimalne, ale po modyfikacjach silnika są znaczące.
lukas_da
PostWysłany: Wto 15:33, 24 Cze 2014    Temat postu:

Złącze odnalezione pod siedzeniem, orientujesz się czy w KTM można kupić oryginalne złącze tak aby nie sztukować?
henio12323
PostWysłany: Pon 22:01, 23 Cze 2014    Temat postu:

jeżeli masz tak jak wszędzie, czyli idzie przewód który sie rozpina albo spina celem zmian charakterystyki to kupujesz cos takiego
http://motocyk.pl/pl/p/QUAD-ATV-WLACZNIK-SWIATEL-AWARYJNYCH-ATV-150-AUTOMAT/1445

zakłądasz gdzies na kiere, i masz 2 pozycje, zwarte i rozwarte czyli tak jak trzeba.
lukas_da
PostWysłany: Pon 21:53, 23 Cze 2014    Temat postu:

Nie wiecie może jak się ma sprawa map switcha do 250sxf?
Na pewno jest opcjonalny tylko nie wiem jak ugryźć temat.

Czy wystarczy wpiąć przełącznik w jakąś kostkę? czy trzeba wgrywać jakieś mapy? Jak to wygląda?
major000
PostWysłany: Pon 21:46, 23 Cze 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
ja to zakłądałem u kolegi w serwisie ktma podobno sprzedają chinskie przełączniki zapłonu, ( nie gaszaki tylko kołyskowe on off) tylko koncówki zarabiają do bezposredniego wpięcia., tzn on kupił tak w serwisie ktma, i oni sprzedają to jako zamiennik Very Happy koszt smieszny bo z 30 zł. i sie sprawdzało.


major - nie wszystkie bo na RFSie tego nie ma Sad
Masz rację, nie dopisałem że od 2007 w górę.
henio12323
PostWysłany: Pon 21:30, 23 Cze 2014    Temat postu:

ja to zakłądałem u kolegi w serwisie ktma podobno sprzedają chinskie przełączniki zapłonu, ( nie gaszaki tylko kołyskowe on off) tylko koncówki zarabiają do bezposredniego wpięcia., tzn on kupił tak w serwisie ktma, i oni sprzedają to jako zamiennik Very Happy koszt smieszny bo z 30 zł. i sie sprawdzało.


major - nie wszystkie bo na RFSie tego nie ma Sad
KristofSX
PostWysłany: Pon 15:44, 23 Cze 2014    Temat postu:

TOMEK M napisał:
Ja u siebie mam założony przełącznik, fajna sprawa.


oo, kupiłeś ten oryginalny i pociągnąłeś kable?
TOMEK M
PostWysłany: Pon 15:31, 23 Cze 2014    Temat postu:

Ja u siebie mam założony przełącznik, fajna sprawa.
KozioŁ
PostWysłany: Wto 21:45, 27 Maj 2014    Temat postu:

w piątek też przetestuję i zdam relację Wink
KristofSX
PostWysłany: Wto 15:03, 27 Maj 2014    Temat postu:

dziś byłem na torze i trochę w terenie - moto mniej agresywne, ale lepsza trakcja - jeżdzi sie fajnie, trochę pod enduro podchodzi, chociaż gdybym jeżdził tylko po torze to bym zostawił na hard,
bajer fajny , po 2 latach jazdy mam nowe-stare moto Wink
major000
PostWysłany: Wto 14:01, 27 Maj 2014    Temat postu:

Wszystkie exc/sx (na gaźniku) to mają. Różnica subtelna ale wyczuwalna, szczególnie w ciężkich warunkach np. na mokrych podjazdach.
KozioŁ
PostWysłany: Pon 23:13, 26 Maj 2014    Temat postu:

właśnie u siebie wyczaiłem coś takiego Wink ale jeszcze nie testowałem, brzmi zachęcająco z tego co piszesz
KristofSX
PostWysłany: Pon 21:46, 26 Maj 2014    Temat postu: SXF 450 2007-2012 - mapy zapłonu

wszystkei modele sxf 450/505 z roczników 07-12 mają opcję zmiany mapy zapłonu, w modelach do 2010 wyłącznik/przełącznik jest pod bakiem:


w 11-12 - pod siedzieniem

do tej pory jeżdziłem na hard, po przestawieniu na soft - różnica jest spora, moto nie wyrywa tak od wyższych obrotów, a na niższych jest spokojniejsze - bardziej do jazdy po lesie/CrossCountry,
jutro dalszy ciąg testów Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group