Autor Wiadomość
Lecha1koks
PostWysłany: Śro 22:57, 11 Cze 2014    Temat postu:

Wypowiem się tak.
Kupując swojego Sx 250 miałem założoną Głowice co w pytaniu i Zawór v-force i powiem jadąc swoim katem 2009 rok a katem kumpla sx 250 2007 czuje dość dużą różnice na dolnym zakresie obrotów i co z tym idzie większą kompresję.Moto zbiera sie lepiej i jest silniejsze ale ze spalaniem jest też zmiana na większe około 0.5 litra na całym zbiorniku czyli 7 litrów jazda dość agresywna i szybka.To są moje odczucia.Pozdrawiam.
skalim1
PostWysłany: Pią 6:06, 30 Maj 2014    Temat postu:

Zastanawia mnie jedno, przy squish gap należy powiększać otwór przy zaworze wydechowym? Zwiększenie kompresji nie będzie miało negatywnego wpływu na silnik?
henio12323
PostWysłany: Czw 20:12, 29 Maj 2014    Temat postu:

oczywiscie, tylko mało kto wie co i jak, i czesto widze sprzety ze sportowym wydechem, sportową głowica, moto się męczy a wcale lepiej nie jeździ ;D
grzegorzszw
PostWysłany: Czw 20:04, 29 Maj 2014    Temat postu:

Domyślam się, że chodzi Ci o tę z wymienną komorą spalania. Z tego co wiem to każda komora różni się tylko stopniem sprężania. Jeśli podniesiesz stopień sprężania to najprawdopodobniej zyskasz w dolnym zakresie obrotów, w górnym natomiast nic nie zyskasz lub nawet stracisz.

Niestety w tych głowicach "squish gap" pozostał na tym samym poziomie co w oryginalnej głowicy.

Więcej korzyści (i taniej) możesz osiągnąć modyfikując oryginalną głowicę.

Heniu, mądrze przeprowadzone usprawnienia mogą wręcz zwiększyć żywotność silnika oraz równocześnie zmniejszyć zużycia paliwa.
henio12323
PostWysłany: Wto 21:19, 27 Maj 2014    Temat postu:

szczerze moim zdaniem bez sensu ładować w performance silnika - no spoko zyskasz kilka % przyrostu mocy ale też te kilka jak nie wiecej % obniżysz wytrzymałosc silnika, przy głowicy obrywa tłok korbowód wał łozyska, przyrost mocy szybciej zuzyje sprzegło skrzynie napęd opony itp itd.

jak dla mnie do amatorki jak chcesz wiecej mocy kup 200tke ktma, bez zadnych przeróbek, i tak te sprzety wieczne nie są wiec dodatkowe obciązanie ich zeby tylko po lesie troche szybciej pojechac dla mnie sie mija z celem troche Very Happy
manta19
PostWysłany: Wto 19:10, 27 Maj 2014    Temat postu:

Dopiero założyłem i czekam na dysze od hacker-a....Jak przyjdą na dniach to zmontuje całość, wyreguluje i zdam relacje Smile-a wymieniałem bo stara oryginalna miała prześwity Confused
punk891
PostWysłany: Wto 17:35, 27 Maj 2014    Temat postu:

Seryjnie miałeś tą zwykłą membranę? Jaka różnica w mocy po założeniu v-force'a ?
manta19
PostWysłany: Wto 16:37, 27 Maj 2014    Temat postu: Co daje i czy warto głowica VHM

Zastanawiam się na zakupem głowicy VHM do exc 125....Moto i tak ładnie jeździ ale czy warto kupić ją??Wydech byłaby seria jedynie zawór vforce....Dół się poprawi czy tylko góra??Jakieś elementy w silniku mogą się szybciej zużyć??Proszę o info pozdro

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group