Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 9:45, 02 Cze 2014    Temat postu:

bo to zalezy od stopnie padnięcia, u mnie jak juz korba była powiedzmy bak przed wybuchem to łomotała równo cały czas Very Happy

jak jest lekki luz to tylko w niektórych obrotach, troche na wolnych słychać, itp
markus
PostWysłany: Pon 8:12, 02 Cze 2014    Temat postu:

Wlasnie dzisiaj mam zamiar go oplukac z blota i sciagnac dyfuzor z pokrywa magneta i sprawdzic czy jes jakis luz. Jednak u kolegi przy padnietej korbie stukal caly czas na luzie a u mnie tylko podczas jaazdy.
henio12323
PostWysłany: Pon 7:19, 02 Cze 2014    Temat postu:

jak mi korba pada to też podobny dzwiek tylko przy srednich obrotach stałych słychac metaliczne stukanie, przy dodawaniu gazu jest cisza.

ale to troche zgadywanka co u Ciebie, warto by np sciągnąc pokrywe magneta, i poruszac wałem zobaczyc czy jakikolwiek luz się nie wdarł, jak juz tam jest luz to mozna powiedziec że pewnie i na korbie też.
szaman108
PostWysłany: Pon 0:44, 02 Cze 2014    Temat postu:

Powitać
U mnie w czterotakcie jest podobnie i stawiam na korbę Sad
markus
PostWysłany: Pon 0:23, 02 Cze 2014    Temat postu: KTM EXC 250 stuki silnika w wąskim zakresie obrotów

Z uwagi na fakt ze jestem tutaj nowy chciałbym Was wszystkich serdecznie przywitać.
Jestem nowym posiadaczem KTM EXC 250 2t a przesiadłem sie z Yamahy dt125.Pojęcie o mechanice mam jednak doświadczenie w mech motocyklowej raczej podstawowe.
Kupiłem EXC 250 2t 2003r użytkowanego rekreacyjnie o czym świadczy jego stan- zarejestrowany.kierunki,lampy niepowycierane dekle itp itd jednak na początku zaniepokoiło mnie głośne sprzęgło.Lożysko tulejka ok roznitowałem kosz zacieśniłem gumki niby wszystko ok ale dalej to samo. Poczytałem okazało sie ze ten typ tak ma. Kolega ma EXC 300 2007r i u niego jest cisza.
Jednak po kilku przejechanych godzinach dosuchałem się dość głośnego stukania w krótkim zakresie obrotów(podczas jazdy- nie na biegu jałowym)
Załóżmy ze kręci się do 10tys(chociaż nie mam pojęcia do ilu faktycznie kręci) to stukot występuje przy ok 4tys.Częstotliwość stukania proporcjonalna do obrotów silnika przypominająca haczenie czegoś o za długą śrube jakby tłok o zawór walił.
Jeśli ktoś miał z takim czymś do czynienia prosze o pomoc
Dzieki

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group