Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 21:21, 07 Cze 2014    Temat postu:

co do tytanów - wraźnie czuć że moto lepiej sie wkręca Very Happy ale to ma sens raczej do crossówek i to mocno wysilonych, ja nic innego niz stalówki bym nie zakładał


ja miałem głowice z 250tki na RFS , miała z tego co pamiętam stalowe zawory a stozkowe spręzyny ;Pto chyba był taki wyjątek
hacker33
PostWysłany: Sob 20:14, 07 Cze 2014    Temat postu:

W KTM tytany były na pojedynczych stożkowych a stalówki na podwójnych.
szaman108
PostWysłany: Sob 12:31, 07 Cze 2014    Temat postu:

To wiem,że są leprze stalowe i jeśli takie są u mnie w kajtku to jak najbardziej pozytyw.Silnik ten nowy wygląda jak nowka części w nim są z datami 2003r no i ta czwórka jak pisałem wcześniej czy ktoś robił górę?Ja osobiście spotkałem się także z opinią,ze dwie sprężyny stosuje się do stalowych a fiszka pokazuje co innego silnika na pewno nie będę rozbieral zakładam po niedzieli do moto Very Happy
manta19
PostWysłany: Sob 11:03, 07 Cze 2014    Temat postu:

Stalówki są ponoć lepsze bo i tak różnicy przeciętny rider nie odczuje a one się uklepują i z czasem tracą szczelność i to wszystko (rzadko urywają) a z tytanowymi to jest na odwrót nie uklepują się ale jeżeli zaniedba czas wymiany to się urwą i burdel w silniku robią....A no i koszt dużo większy i km mniej potrafią zrobić vs do stalowych....Tylko przy przejściu z tytanu na stal trzeba wszystko zmieniać tj zawór, gniazda, prowadnica, sprężyny, talerzyki....
szaman108
PostWysłany: Sob 10:08, 07 Cze 2014    Temat postu:

Dzięki koledzy.
Nawet logika tak mówi zawór ze stali ma większą masę własną jak tytanowy więc aby go zamknąć jest potrzebna większa siła czyli użycie dwóch sprężyn miało by sens.Obroty silnika nie ulegają zmianie czy stosujemy tytany czy stalówki.
henio12323
PostWysłany: Sob 7:58, 07 Cze 2014    Temat postu:

chyba jakas pomyłka - raczej do tytanów idzie jedna stożkowa, przynajmniej w większosci modelów tak jest, ja mam stalówki i 2 spręzyny
KozioŁ
PostWysłany: Sob 6:46, 07 Cze 2014    Temat postu:

do tytanowych zaworów szły podwójne sprężyny, a do stalowych pojedyncza stożkowa

http://ktmsklep.pl/new-katalog/13,83,1083,28864/rocznik-2004/sx/valve-dirve-525-sx
szaman108
PostWysłany: Sob 0:07, 07 Cze 2014    Temat postu: Zawory w SX

Witam
Panowie i Panie jak wygląda sytuacja z zaworami w modelach SX520 i SX525 u mnie siedzi silnik którego numer zaczyna się od numeru 2 więc wychodzi,że silnik jest z 2002 roku zawory są na podwójnych sprężynach(według numeru vin pochodzi z listopada 2001 roku)Obecnie mam silnik którego numer zaczyna się od 4 (czyli wychodzi,że silnik z 2004roku?)Gdy zdjąłem pokrywkę zaworową ku mojemu zdziwieniu ujrzałem dwie sprężyny zaworowe na zawór czyli wychodzi,że zawory są stalowe w tym roczniku powinny być raczej tytanowe na stożkowych sprężynach.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group