Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Pon 18:07, 09 Cze 2014    Temat postu:

byle jaki gaźnik pwk
to co ty potrzebujesz wydaje mi się że we wszystkich pwk jest taki sam
skalim1
PostWysłany: Pon 17:56, 09 Cze 2014    Temat postu:

W tym mc wpakowałem z 3tyś w moto...przed dołożeniem 1,5 na nowy gaźnik bym się zastanowił... część jest niedostępna w serwisówce, jak pojawi się jakaś używka PWK36S AG na allegro czy tablicy to wymienię. Póki co zrobię prowizorkę ale konkretniej niż poprzednik...
KristofSX
PostWysłany: Pon 17:34, 09 Cze 2014    Temat postu:

japierdole za takie coś w piekle powinien byc osobny kocioł Evil or Very Mad
skalim1
PostWysłany: Pon 17:27, 09 Cze 2014    Temat postu:

Uszczelka jest, wizualnie wygląda ok, jutro oddam gaźnik do mycia w ultradźwiękach i pokleję CX80, jest odporny na benzynę, oleje i chemię... Co do ustawień - zostawić jak było czy ustawić jak zaleca serwisówka?
hacker33
PostWysłany: Pon 11:19, 09 Cze 2014    Temat postu:

Sprawdzić warto czy tam w ogóle jest uszczelka i w jakim stanie.

skalim1
PostWysłany: Pon 10:31, 09 Cze 2014    Temat postu:

Ot i przyczyna klejenia. Dopóki nie znajdę innego gaźnika pokleję to ale klejem benzynoodpornym, półtora kafla wyrzucić szkoda na nowy gaźnik...
Co do ustawienia gaźnika ustawić jak w serwisówce i patrzeć co się dzieje?

skalim1
PostWysłany: Sob 20:29, 07 Cze 2014    Temat postu:

Nie mam pojęcia, jutro wydrapię i zobaczę, może łapał gdzieś lewe powietrze... ustawienie iglicy zostawić?
barek253
PostWysłany: Sob 20:00, 07 Cze 2014    Temat postu:

co tam się podziało że pokleił?
manta19
PostWysłany: Sob 19:04, 07 Cze 2014    Temat postu:

Serwisówka podaje dane do nowego moto wiec można się nia tylko trochę podpierać,ale najważniejsze jaki kolor świecy,czy Ci się obroty nie zawieszają.....Jaki masz poziom paliwa w gaźniku??A dysza niby trochę mała ale jeżeli masz kawe z mlekiem na świecy to bym zostawił-zwiększysz to Ci zacznie chlać jak z wiadra Evil or Very Mad
P.s na tym kleju to nie wiem czy dużo pojeździsz....Ja bym szukał innego gaziorka-na alle widziałem ma ktoś na handel...
skalim1
PostWysłany: Sob 17:18, 07 Cze 2014    Temat postu: Ustawienie gaźnika EXC 300

Mam nadzieję że to jeden z ostatnich patentów jaki znalazłem w zakupionym przeze mnie EXC. Co to k*r*wawa ma być? Evil or Very Mad Uszczelnienie? O co tu chodzi? Raz - wpływem benzyny ten klej się kruszy... Dwa - co to za ustawienie? Obecne ustawienie - śruba powietrza - 1 obr. dysza główna 165, IJ 35, iglica N2ZJ na 4 pozycji? Jak prawidłowo ustawić gaźnik - tak jak w serwisówka zaleca? Dodam ze na powyższym ustawieniu zauważyłem że uszczelka pod głowicą jest przytopiona. Dla sportowego wydechu Arrowa i tytanowej końcówki Akrapa ustawienia są takie same? Ustawiać na wysyokość 0-300m? (śmigam tylko na pomorzu). Mam nadzieję że to ostatni mierny patent znaleziony przeze mnie, silnik już w częściach pierwszych czeka na części...


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group