Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:19, 10 Maj 2020 Temat postu: |
|
11 minut o ustawianiu pływaka ;D plus dorabianie narzędzi troche skrajnośc....
w 80% motocykli pływak sie ustawia tak samo - równolegle płaszczyzny, tu na pływaku masz "zgrzew" który jest płaski, ma byc równolegle do płaszczyzny gaźnika - wyjdzie to samo co serwisowo odległość zmierzona jako wysokosc najwyzszego punktu to płaszczyzny podziału. |
|
|
Klonek |
Wysłany: Nie 19:37, 10 Maj 2020 Temat postu: |
|
A podpowie ktoś jaki powinien być poziom paliwa w Keihin PWK 36 ?
Znalazłem fajny film jak to zrobić dla PWK 38 https://youtu.be/vf4Ty6Yc9SY ale nie mam pewności czy w 36 jest podobnie 6,5 -7 mm. |
|
|
Klonek |
Wysłany: Sob 11:03, 09 Maj 2020 Temat postu: |
|
OK dzięki w takim razie ja również zacznę od tego moją zabawę z regulacją. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 6:23, 08 Maj 2020 Temat postu: |
|
dokładnie tak - tabelka dość dokładnie wstrzeliwuje sie w wysokosc i temperature, zwykle fura wtedy chodzi rozsądnie - ale bywa ze ze względu na zuzycie czy nietrafione nastawy ktma, trzeba nieco pod siebie/swój motocykl jeszcze ustawić. ale serwisujac takie motocykle jak jest problem gaźnikowy zwykle wychodze od tych fabrycznych nastawów i jest akceptowalnie, |
|
|
Klonek |
Wysłany: Czw 20:54, 07 Maj 2020 Temat postu: |
|
Panowie , mam chęć poznać bliżej zasady regulacji gaźnika więc odświeżę temat. Mam na początek proste zakladam pytanie czy dobrze rozumiem informacje z serwisowki , pacjent Husaberg TE250 2013 czyli EXC.
W danych technicznych znajduję takie informacje https://photos.app.goo.gl/yEdes8ckNyPHHR7x5
Zakładam że są to fabryczne ustawienia. Następnie jest tabela ustawień zależna od tego gdzie jeździmy i przy jakich temperaturach .
Czyli ja chcąc jeździć u siebie na Żuławach przy obecnych temperaturach ok.20 stopni powinienem celować w zaznaczone ustawiania ?
https://photos.app.goo.gl/FaN2MQEx261F25jb6 |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Śro 11:31, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
dzięki hacker, zasiądę do tego później bo teraz jestem w pracy. Czytając wszystkie możliwe fora wszędzie byłeś autorytetem w dziedzinie gaźników |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 10:56, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
jaacaman napisał: | każdą dyszą, tj wymieniając je? wszystkie są seria. Możecie mi napisać na co dokładnie wpływa położenie iglicy i opisać co znaczą kolory świecy? Wiem że dla niektórych to oczywiste, ale dopiero zaczynam z gaźnikiem.. |
Jeżeli myślisz, że ktoś napisze (chociaż kto wie) jak wyregulować gaźnik, co jest za co itd. to raczej nie licz.
Aby wszystko opisać i wyjaśnić trzeba z dwie strony A4.
W instrukcji obsługi motocykla masz już opis gaźnika i co jest za co.
Co jest za co w gaźniku:
Dysza od wolnych obrotów i śruba mieszanki odpowiada za wolne obroty
Numer przepustnicy za obroty od razu za wolnymi
Iglica za średnie obroty. Z tym, że rozróżniamy tu ustawienie iglicy na rowkach i rodzaj iglicy.
Dysza główna za wysokie obroty.
Kolory świec
https://www.google.com/search?q=kolory+%C5%9Bwiec&source=lnms&sa=X&ei=ACWYU6SVMe6u7AbBooGABg&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1280&bih=874&dpr=1
Żeby wszystko zrozumieć trzeba sporo poczytać i umieć wyczuć motocykl. |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Śro 10:28, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
każdą dyszą, tj wymieniając je? wszystkie są seria. Możecie mi napisać na co dokładnie wpływa położenie iglicy i opisać co znaczą kolory świecy? Wiem że dla niektórych to oczywiste, ale dopiero zaczynam z gaźnikiem.. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:42, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
regulujesz kazdą dysza, kazdym połozeniem paliwa w komorze pływakowej, iglicą rozmiarem/ustawieniem. jak kolega wyzej napisał - to chyba natrudniejsze co jest, bo trzeba duzo rzeczy ze sobą zgrać. |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 7:36, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
Regulacja gaźnika to wbrew pozorom dość złożony i żmudny proces, szczególnie w leciwych sprzętach. To co zrobiliście to namiastka możliwości regulacyjnych w gaźniku. |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Śro 7:24, 11 Cze 2014 Temat postu: Regulacja gaźnika Keihin FCR |
|
Witam,
na początku chciałbym zaznaczyć - wiem, że tematów o gaźniku jest milion, przeczytałem wszystkie.
Z kolegą próbujemy ustawić gaźnik w jego exc 450, będę musiał ustawić też swój, bo przy bardzo wysokiej temperaturze zewnętrznej gasł na wolnych i ciężko pali po glebie.
Co do kolegi, ustawiliśmy skład mieszanki wg serwisówki i pompkę przyśpieszenia też w pozycji wyjściowej, przejrzeliśmy gaźnik, wyczyściliśmy dysze. Czy cała regulacja to tylko śruba skłądu mieszanki, która odpowiada w zasadzie tylko za wolne obroty i odpalanie i pompka przyśpieszenia? Czy o czymś nie wiem? |
|
|