Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Pon 19:58, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
w tych oznaczeniach GS 620 RD i RA to ci dokładnie nie powiem. Są to oznaczenia fabryczne i często jedna literka może oznaczać np. aluminiową płytę pod silnik. Podobno RA oznaczało RALLY AUSFUHRUNG ale tego nikt nie wiem do końca. Dla ludzi były nazwy EGS, SC, SX, EGS-E, SXC, SM |
|
|
Maciek_KSF |
Wysłany: Pon 14:16, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
nie wiem ale jest moja ;D
prawdopodobnie zwykłe EGS |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 14:10, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
co to za wersja LC4 GS 620 RD ? |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Czw 0:01, 17 Lut 2011 Temat postu: |
|
Co do tego, że się przydusi to może być kilka czynników. Jak długo stał to na pewno gaźnik do czyszczenia. Ja tak miałem w swoim kacie, że właśnie szybke odpuszczenie manetki i potem jej gwałtowne odkręcenie powodowały lekkie zachłysnięcie się moto. Regulacje gaźnika pomogły w moim przypadku. |
|
|
Maciek_KSF |
Wysłany: Sob 21:28, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
co do tego z Nowej Soli to też się jeszcze zastanawiam, bo co do kupna to mi się aż tak bardzo nie spieszy.
jeździłem nim to silnik palił i chodził ładnie.
zmartwiło mnie tylko to, że jak jechałem na 3 bez gazu i dodałem mu troszkę więcej to się troszkę zdławił, ale puścił i zaczął iść normalnie.
kupujący informował mnie o tym, ale że niby był zimny, bo nikt nim nie jeździł na trasy ani nic od 2 lat, bo on sprowadził i wypucował i mu już nie leży bo woli ścigi...
Mój kolega zna dobrze sprzedawce i ponądź jest w bdb stanie silnika, ale ja się aż tak nie znam... Prawdopodobnie jak sprzedam niepotrzebne auto, to wybiorę się do niego ze znajomym mechanikiem i zdam relacje.
Pozdrawiam. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 9:27, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
wlasnie tez mi sie zdawalo ze tego pomaranczowego juz widzialem na aukcji za duzo wyzsza cene , celuje w sumie na roczniki z walkiem . Mieszkam przy granicy niemieckiej ,ale u nich ceny sa kosmiczne. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Czw 22:17, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
Co do tego pierwszego SC to ładny. Jest nieźle oryginalny włącznie z siedzeniem i okleiną. Zegar też z tego modelu. Rok 97 miał w modelu SC właśnie taki licznik. Wydech na pewno nie z LC4. Według serwisówki tego modelu powinien mieć mikrofiltr w paski, a nie gładki. Cena 6,9tys + rejestracja około 500-700zł i cena za bdb stan KTM z tego rocznika.
Co do tego pomarańczowego to już pisałem gdzieś o nim. Cena chyba zaczynyał się rok temu od 6,5tys-7tys, żeby teraz kosztował 5tys ;] Jest to zwykły EGS z 94 bez wałka wyrównoważającego z malowanymi na pomarańczowo plastikami.
Ja mam EGS z 96r na gaźniku DELL'ORTO z dyszami wersji SC (195 dysza główna). Najniższe spalanie jakie zarejestrowałem to było 5,5l/100km. Co do regulacji to ja nie mam z nim najmniejszych problemów, ale może przez to, że mój jest w idealnym stanie, bo moto ma dopiero 24tys km. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 20:59, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
miales go na gazniku mikuni ? czy dellorto ? ponoc delki dosc kaprysne i czule na regulacje. Mam dostep do nowych mikuni tm z pompka i plaska przepustnica w cenie ok 1500 zl.
Mciek_KSF mysle zmiescic sie w 7 tys , nie boje sie mechaniki , swoje parchy robie sam. Jak jestes z Nowej Soli , to w tej miejscowosci stoi LC4 620 z 94 sporo wola , jak za sprowadzony , ale moze bys kuknal co to jest ?
http://moto.allegro.pl/ktm-lc4-620-sprzedam-i1452978894.html |
|
|
Karambol |
Wysłany: Czw 20:40, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
Rysiek24 napisał: | dziwna , bo gdzie sie podziala oryginalna ? zegar fakt przestawiony , moze ktos aktualizowal przebieg do potrzeb klienta
najchetniej kupil bym egs-e , ale malo tego i raczej w cenie , jeszcze sie zastanawiam czy szukac sc czy gs , w sumie jakis dlugich tras nie planuje nim robic , od tego mam VFR ke . No ale moze sie trafic 2 -3 tys w pare dni z tabolami na bagazniku. |
Ja mialem EGS-E i mi styka, tzn nadal mam tylko teraz mam silnik 625HF w ramie. Plusy EGS-E oprucz 'guziczka' to bardzo male spalanie w lesie absolutny max 6.5 w trasie 4,7. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 20:34, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
dziwna , bo gdzie sie podziala oryginalna ? zegar fakt przestawiony , moze ktos aktualizowal przebieg do potrzeb klienta
najchetniej kupil bym egs-e , ale malo tego i raczej w cenie , jeszcze sie zastanawiam czy szukac sc czy gs , w sumie jakis dlugich tras nie planuje nim robic , od tego mam VFR ke . No ale moze sie trafic 2 -3 tys w pare dni z tabolami na bagazniku. |
|
|
Karambol |
Wysłany: Czw 20:25, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
Puszka mikrofiltru wyglada jak rozrusznik, w sumie czemu dziwna? Dziwny to dla mnie jest ten tacho, caly motocykl odpicowany a zegar jak z ubota rocznik 43:). Ale moto zacne, ja bym sie zainteresowal, zawsze mozna przetestowac na zywo, na zdjeciach to wzzystko moze fadnie wygldac i na odwrot |
|
|
Rysiek24 |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Czw 19:53, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
Rysiek24 napisał: | czy spotkal sie ktos z plaska, nie zebrowana puszka mikrofiltra w SC rocznik ponoc 97 - i do tego ma wyjscia na wezyki olejowe w innym miejscu niz ta zebrowana. Wyglada jak puszka filtra z EXC
p.s jest roznica w karterach SC a GS ? |
Co do puchy to widziałem tylko żebrowane w LC4.
Różnica w karterach jest zawsze. Wcześniej główną różnicą był wałek wyrownoważający, potem wersja SC nie miała miejsca na rozrusznik, a GS miał. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 16:00, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
czy spotkal sie ktos z plaska, nie zebrowana puszka mikrofiltra w SC rocznik ponoc 97 - i do tego ma wyjscia na wezyki olejowe w innym miejscu niz ta zebrowana. Wyglada jak puszka filtra z EXC
p.s jest roznica w karterach SC a GS ? |
|
|