Autor Wiadomość
StianEXC
PostWysłany: Śro 6:44, 18 Cze 2014    Temat postu:

Dzieki za pomoc
KristofSX
PostWysłany: Wto 23:23, 17 Cze 2014    Temat postu:

najlepiej jest tak żeby kierownica w miejsciu trzymania była w linii z lagami - lepiej przenois drgania i uderzenia na ręce i nie wyrywa kiery
hacker33
PostWysłany: Wto 21:44, 17 Cze 2014    Temat postu:

Tu masz porady:
http://www.scigacz.pl/Offroadowa,szkolka,Scigacz,pl,przygotowanie,motocykla,12594.html
http://www.scigacz.pl/Offroadowa,szkolka,Scigacz,pl,pozycje,na,motocyklu,12648.html
henio12323
PostWysłany: Wto 20:31, 17 Cze 2014    Temat postu:

nie ma czegos takiego jak ustawienie, po to jest to zrobione ruchome, żeby mozna było sobie regulować

sporo osób poleca kierownica tak jakby równo z półkami. czyli praktycznie najwyzszu punkt jaki moze złapac w góre, lub lekko do siebie. a klamki, troche ponizej poziomu w dół. ale od tego rób sobie swoje korekty, im kiera dalej odchylona tym gorzej sie skręca ale jak zaczyna rzucac kierownicą to ją łatwiej utrzymać, z kolei pochylona kiera niby lepiej skręcac chociaz mi taka w ogóle nie leży.

oprócz tego masz odsunięcia kierownicy przód tył. itp itd także tych regulacji jest cała masa
D6e6Vi6L
PostWysłany: Wto 14:49, 17 Cze 2014    Temat postu:

Very Happy Jak Ci wygodnie chłopie Very Happy
StianEXC
PostWysłany: Wto 13:54, 17 Cze 2014    Temat postu: Ustawienia kierownicy i klamka hamulca

Witam na zdj do ktorego podam link jest mocowanie kierowcy i są 2 gwinty na górze i jak by na dole na którym jeździć? Co polecacie? Jest lepiej jak kierownica jest dalej, wyżej? Oraz klamki hamulca szukam nawet używki byle by cała nie połamana dodam też post na giełdzie.
ktm 400 exc 2002 jak coś

Link: http://zapodaj.net/a0f6ae3e15852.png.html

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group