Autor |
Wiadomość |
jaacaman |
Wysłany: Pon 7:53, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
Czy macie jakiś pomysł jak zaślepić tą dziurę? Była wkręcona śruba ale to nie zdaje egzaminu bo gwint jest już wyrobiony, a nie bardzo mam jak to przegwintować na większy... znacie jakąś substancję, która mogła by to wypełnić/uszczelnić/zaślepić? |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Nie 22:22, 22 Cze 2014 Temat postu: |
|
Kolega wyżej ma rację, powinno to byc zaslepione, czyli musze tam dolozyc podkladke miedzianą do tej śruby i dobrze uszczelnić skoro już jest taka faza. Dziękuję wszystkim, którzy wnieśli coś do tematu za cenne rady |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 12:18, 22 Cze 2014 Temat postu: |
|
To jet kanał do obróbki technologicznej kanału olejowego powinien być wprasowanym kawałkiem metalu(tak jest u mnie) sprawdzałem na silniku,który zdemontowałem 2 tygodnie temu Zaślepiane są one w fabryce po procesie obróbki.Jeśli u Ciebie jest śrubka to ktoś coś kombinował chyba,że zaślepka wypadła ale to są sporadyczne przypadki poza pytaniem nie tak dawno mieliśmy na warsztacie przypadek wycieku oleju napędowego z takiego kanału w głowicy ciężarówki |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Nie 11:24, 22 Cze 2014 Temat postu: |
|
Gdybym znalazł to w serwisówce lub na fiszkach to nie pytałbym na forum co tam powinno być Einsteinie.
tak jak zaznaczyłem, zgodnie z kierunkiem strzałki mam tam wkręconą śrubę
http://zapodaj.net/b010a965963a2.jpg.html |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 9:22, 22 Cze 2014 Temat postu: |
|
tam raczej żadnej sruby nie powinno byc |
|
|
lionix |
Wysłany: Nie 8:36, 22 Cze 2014 Temat postu: |
|
Tak problem dac screen z serwisowki o co chodzi? |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Nie 0:32, 22 Cze 2014 Temat postu: |
|
Nie Kolego, jeszcze raz podkresle ze ta sruba jest w pokrywie sprzegla, czyli jak odkrecam 8x M6 30mm i 2x M6 35mm, zdejmuje dekiel sprzegla to ta sruba jest na tym deklu, z jej otworu jest rzeswit na otwor w ktory zdaje sie wchodzi ta czesc walu z walkiem wyrownazajacym
http://i.ebayimg.com/00/s/OTAwWDEyMDA=/$(KGrHqR,!pIE9c2BDUPOBPc7rVLkb!~~60_35.JPG
Jak jest korek wlewu to idac w prawo jest otwor na srube, pozniej ta o ktorej mowie ( prostopadle do tamtej) i mastepna. Chodzi mi o ta pomiedzy tymi dwoma po prawo od korka wlewu |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 23:09, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
chodzi ci o to? |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Sob 23:01, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
Dzieki bardzo, to na pewno mi sie przyda, ale w takim razie nie chodzi mi o tenelement. Ten moj to sruba na imbus ktora jest wkrecona w pokrywe sprzrgla, tak jakby wzdluz silnika, na wtsokosci. Dyszy olejoweh, przy przelewie. Sorry za bledy ale sobota, wiadomo |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 22:23, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
to co jest po angielsku opisane, to zawór cisneniowy, od reguluje cisnienie oleju w układzie. nie ma znaczenia do wycieków. z tyłu silnika w karterze lewym, masz taką srubke/korek na imbusa chyba 6. i od razu widac że są 2 podkładki miedziane, pod spodem masz spręzynke i taki tłoczek jakby. spręznke i podkładki mierzysz jak cos nie tak to wymieniasz. skoro czegos tam nie ma, to serwis ktma i rób zakupy.
co do wycieku - jakich uszczelek uzywasz ? czym dokręcasz pokrywe ?
ja to robie tak, pokrywe mozna delikatnie na czyms przeszlifowac, w sensie na czyms płaskim. i nie mówie tu o zbieraniu kilku mm, tylko papier wodny powiedzmy 1500 gradacja i delikatnie przeleciec, oczywiscic papierkiem mozna tez powierzchnie na karterze. jak ma jakies wżery to mozna pacnąć silikonem/pastą do uszczelnien ale to musi byc jakas mocna wgniotka czy rysa, potem zakładasz nową uszczelkę, oryginalna bo zamienników ktm nie toleruje. i dokręcasz dynamometrem - jak pocieknie to masz bardzo trefne moto ;D |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Sob 19:34, 21 Cze 2014 Temat postu: "rzecz" przy przelewie oleju EXC / SX 525 |
|
Witajcie, sorry że zakładam nowy temat, ale w ogóle nie wiem jak nazwać to o co chce zapytać, a już tym bardziej nie będę mógł tego znaleźć...
Nie mogę się uporać z wyciekiem oleju z pod pokrywy sprzęgła, próbuję różnych rzeczy i wykręciłem tą śrubę obok przelewu oleju, wiem, ze tam powinien być jakiś element i sprężyna, ja mam samą śrubę, w środku pusto Co tam powinno być, za co jest odpowiedzialne i o co w ogóle chodzi? To jest ten element opisany przez poniższy fragemnt serwisówki:
"Bypass valve
Check valve plunger, sealing seat, and pressure spring for damage.
Minimum length of pressure spring 2: 23.5 mm
NOTE: If the length of the pressure spring is less than 23.5 mm, the
opening pressure of the bypass valve will decrease. This causes a decrease
in oil pressure and subsequently increased wear."
5-5C
z drugiej strony nie jestem pewien czy na 100% tyczy się tego elementu, bo on jest w pokrywie sprzęgła, nie mogę go znaleźć... |
|
|