Autor Wiadomość
marcin330d
PostWysłany: Sob 18:10, 23 Sie 2014    Temat postu:

Tyle minęło i nikt nie napisał Shocked To ja wam napiszę. Regulacja nie była konieczna. Na przelotach chodzi pięknie ten silnik, nie ma porównania do oryginałów. Teraz tak... na łączeniu kolektora wydechowego z cylindrem wywaliło uszczelkę i po drugiej stronie tego "kolektora" (bo jeden) też. numerek 21 i 3 koszt chyba 120zł. Objawiało sie tym, że przy schodzeniu z obrotów strzelał w wydech ąż za dużo i za mocno Smile po wymianie na nowe uszczelki problem ustał i wszystko chodzi jak sie należy. Dodam że tamte uszczelki mogłem ja do reszty wykończyć, strzelaniem w wydech. OFF na sekunde i potem znowu ON i jest takie jęBnięcie że chyba z kilometra słychać Wink
marcin330d
PostWysłany: Pon 12:00, 07 Lip 2014    Temat postu: KTM 950 SMR Tłumik przelotowy

Witam, pytanie do tych którzy w lc8 zakładali przelotowe tłumiki. Czy konieczna była u was regulacja gaźników pod nowe wydechy?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group