Autor |
Wiadomość |
KozioŁ |
Wysłany: Sob 18:01, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
masz temat o łańcuszku DID, sam zdecyduj |
|
|
Roberto600 |
Wysłany: Sob 15:22, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
zawory sa PROXA czy one tytanowe to nie wiem chyba sa i tez stalowe
do tego zalozony lancuszek rozrzadu DID ... wymienic go na IWIS czy jezdzic na takim jaki jest ?? |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Sob 15:02, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
Cytat: | o dobry z Ciebie kozak jak z tych zdjęć jesteś w stanie ocenić że te lagi to 48 a nie 43 i że jest tam gruba piasta Wink rozmowa była na temat ww zdjęć i różnic wizualnych |
lagi 43 są szare a 48 złote, wiec nie trzeba byc Scherlockiem aby to zweryfikowac, a piasta akurat tutaj jest akcesoryjna, orginalnie powinna byc gruba
Cytat: | No i kupilem EXC 525 ten z pierwszego linku Very Happy wczoraj krotka jazda testowa moto ciagnie jak szalony , pali z kopa od pierwszego z rozrusznika tez tylko na zimnym aku jest dosyc slabe ale po chwilowej jezdzie odpala i ze startera bez problemu puki co nie wydaje niepokojacych dzwiekow jest to moj pierwszy KTM ,oczywiscie jest pare rzeczy do zrobienia ale to wszystko z czasem pewnie zima sie za niego wezme
jeszcze takie pytanko czy to normalne taki lekki swist jak moto wkreca sie w obroty ??
|
gratuluje, jesli mechanicznie jest tak dobrze jak wizualnie to będziesz pan zadowolony, hałasem sie nie przejmuj, zrób mu dobrze serwis, olej 300v 15w50, ogarnij metodę regulacji zaworów na 1/6 obrotu bez szczelinomierza itd i ciesz sie jazdą
jedyne co mnie zastanawia to po co te tytanowe zawory założyli |
|
|
Roberto600 |
Wysłany: Sob 14:52, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
No i kupilem EXC 525 ten z pierwszego linku wczoraj krotka jazda testowa moto ciagnie jak szalony , pali z kopa od pierwszego z rozrusznika tez tylko na zimnym aku jest dosyc slabe ale po chwilowej jezdzie odpala i ze startera bez problemu puki co nie wydaje niepokojacych dzwiekow jest to moj pierwszy KTM ,oczywiscie jest pare rzeczy do zrobienia ale to wszystko z czasem pewnie zima sie za niego wezme
jeszcze takie pytanko czy to normalne taki lekki swist jak moto wkreca sie w obroty ?? |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Sob 14:24, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
to dobry z Ciebie kozak jak z tych zdjęć jesteś w stanie ocenić że te lagi to 48 a nie 43 i że jest tam gruba piasta rozmowa była na temat ww zdjęć i różnic wizualnych
odnośnie zbiornika to w 2001 były osłony ''zetki'' a od 2002 tzw. ''vałki'', od 2005 bodajże zmienił się delikatnie kształt ''vałek'', miały węższy dół przy chłodnicy |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Sob 13:39, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
mylicie się
525 nigdy nie wyglądal jak 520, nawet najstarszy 525 wyprodukowany w 2002r gdy jeszcze produkowano 520 (rok modelowy 2003) miał inny zbiornik i zawias oraz malowanie i "grubą" piastę oraz kosz na srubę a nie na segera, było jeszcze parę innych różnic, choc oczywiscie byly podobne
ten z 1 linka to oczywiście jest 525 tak jak pisze wlasciciel, także znaffcy dajcie spokój z takimi radami bo tylko robicie zamieszanie |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Sob 11:57, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
tez nie wpadłem na to... |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 23:22, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
zgadza sie , zapomnialem doac , ze 1 rocznik 525 wygladal identycznie jak 520 - a ze to wlasnie 1 rocznik, to mozliwe ze to 525 z 1 tloczenia... |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Pią 15:42, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
sorry za wprowadzenie w bład....jest tak jak mówicie... |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Pią 15:20, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
wiem co piszę bo miałem SX 525 2003 i wyglądał jak 520sx, dopiero w serwisie po sprawdzeniu VINu wyszło że faktycznie jest to 525, generalnie zasada jest taka że jeśli w VINie dziesiąta cyfra to 3 to jest to 525, na silniku sprawdzamy pierwszą |
|
|
Roberto600 |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Pią 14:53, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
Roberto ma rację, do 2004 525 wyglądał jak 520 i tylko po VINie dało się dojść jaki to model |
|
|
Roberto600 |
|
|
Roberto600 |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Pią 14:27, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
faktycznie ten z 1 linku to 520 a nie 525 tak jak pisze sprzedajacy
-wyswietlacz ten wiekszy jest z pomaranczowymi paskami a w 525 jest ten mały który jest w nowych modelach jeszcze stosowany,
-plastiki tylne boczki demontowane oddzielnie a w 525 sa całe juz,
-podwujne rury kolektora aż do tłumika w 525 jest jedna (w nowszych RFS'ach tylko 400 ma podwujna),
-wachacz na całej długosci takiej samej wielkosci a w 525 jest lekko w kształcie "latawca",
na plastkach bocznych jest 525 nakleja ale to pewnie było wymienione i tyle w temacie, Wszystko wskazuje na to ze to 520. |
|
|