Autor |
Wiadomość |
mario357 |
Wysłany: Pon 9:42, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
dziękuje wszystkim za odpowiedzi , znalazłem taki motorek
http://otomoto.pl/show?id=M4090995
<oże już go ktos oglądał z forum lub miał styczność z tą firma ,
I czy cena nie jest zbyt niska jak za taki sprzęt. |
|
|
Maciej K. |
Wysłany: Czw 14:15, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
Boże dobrze że wczesniej tego nie slyszałem bo bym kombinował.
A tak w nie wiedzy wyregulowalem bez odkrecania . |
|
|
major000 |
Wysłany: Czw 7:49, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
Nie wiem kto rozsiewa po sieci takie teorię...Przy odkręcaniu popychaczy jest dość słaby dostęp do jednej śruby(prawa śruba mocująca popychacze na zaworach wydechowych), rzeczywiście przeszkadza tam mocowanie zbiornika. Jednak problemem nie jest brak możliwości jej wyciągnięcia z głowicy tylko dobranie odpowiedniego klucza aby ją odkręcić bo jest tam mało miejsca. Ja spiłowałem nasadkę 10 i na najmniejszej grzechotce wchodzi taki zestaw. Żadne opuszczanie silnika ani ucinanie mocowań |
|
|
Kudłady |
|
|
czlowiekwidmo |
Wysłany: Śro 22:32, 23 Lip 2014 Temat postu: |
|
dokładnie da sie odkręcić |
|
|
major000 |
Wysłany: Śro 21:57, 23 Lip 2014 Temat postu: |
|
Kudłady napisał: |
z 530 jest taki motyw zeby wyregulowac zawory to musisz opuscic silnik czyli wykrecic sruby mocujace silnik i poluzowac wahacz zeby mozna było wyjąć śruby od dzwigienek zaworwych. w 450 nie ma tego problemu. | Jakich śrub nie da rady wycągnąć???Kolejny zabobon. |
|
|
czlowiekwidmo |
Wysłany: Śro 21:50, 23 Lip 2014 Temat postu: |
|
tylko 500 exc jak masz chajs |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 11:04, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
jest patent na to wyjecie silnika , w necie widzialem filmik jak gosc obcina /skraca , jakies mocowanie w ramie ( chyba zbiornika ?) i wtedy sruba wyjdzie. Oczywiscie mocowanie dalej zostaje i sluzy do tego do czego ma byc , tylko ze sruba wkreca sie w polowe krotszy gwint. Osobiscie wolal bym 525 niz 530 , ktora defakto nie jest udanym modelem silnikowo... |
|
|
Kudłady |
Wysłany: Czw 10:21, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
siema mam 450 exc z 08 roku czyli prawie to samo jak 530 technicznie zawieszenie super, wygodny sprzet. z ekspoloatacja to trzeba pilnowac oleju no ja wkładam org. filtr oleju bo na innych słychac dosyc napinacz rozrządu.
z 530 jest taki motyw zeby wyregulowac zawory to musisz opuscic silnik czyli wykrecic sruby mocujace silnik i poluzowac wahacz zeby mozna było wyjąć śruby od dzwigienek zaworwych. w 450 nie ma tego problemu.
jak interesuje Cie cos bardziej konkretnie to pytaj |
|
|
mario357 |
Wysłany: Czw 9:06, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
moto potrzebuje do wycieczek po okolicznych lasach i okazjonalnego wyskoczenia na tor, moto musi mieć możliwość homologacji bo nie chce mi się za każdym razem pakować na busa i te 5-6 km dojeżdżać do lasu. Jeździłem ostatnio na exc 525 z 2006 roku i był jak dla mnie odpowiedni z mocą wiec raczej będę się skłaniał do 530 tylko czy ktoś wie jak wytrzymałościowo z skrzynią i silnikiem czy są jakieś bolączki tego modelu? |
|
|
Bilpol_Ktm520 |
Wysłany: Śro 16:37, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
Bo ja go osobicie nie widzialem ale niby lata z ekipa co jest 5 km odemnie i mowili ze moto jest niezle. na grizllym go czesto widze. |
|
|
Zapek |
Wysłany: Śro 4:39, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
A wcześniej piszesz,że polecasz i że "moto jest git".
Troszkę mało wiarygodnie więc brzmisz... |
|
|
Bilpol_Ktm520 |
Wysłany: Wto 22:13, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
Znam tego kolesia i szczerze to nie widzialem zeby on tym jezdzil. jedyne na czym go widzialem to na jego grizlly |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Wto 19:00, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
to sxf z dołożoną lampą, widać że zmęczony życiem |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 18:33, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
podejrzana oferta |
|
|