 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Sob 10:59, 28 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawa wyjaśniona.Mialem jakas "chińska" świece o zbyt małej ciepłocie.Zmiana na oryginalna pomogło.W upalne dni kiedy silnik się mocno i szybko nagrzewał świeca przez prostu nie wyrabiala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Wto 15:24, 31 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Byla nowa,ale widocznie zamiennik nie ma prawa bytu w tak upalne dni.W marcu kiedy jeździłem nie mialem takich symptomów z racji niskich temperatur.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amper23
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:43, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
doczepie się do tematu .
Odłamał mi się kawałek tłoka i zablokowała się korba. Ściagłem cylinder i wypłukałem resztki tłoka benzyna z korby wyleciały i teraz korba lekko chodzi bo przedtem w ogóle nie ruszała się.
I mam dylemat czy robierać cały silnik i zobaczyć czy nic innego się nie stało czy wymienić tylko tłok i cylinder do szlifu.
Posiadam ktm lc2 125.
Jaką polecacie firmę która robi szlify.
Jaki tłok wybrać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|