|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:01, 03 Maj 2016 Temat postu: 250 2T nie idzie tak jak powinna |
|
|
Sprawa wygląda tak ze przejechałem się Kawasaki 250 kx z 2005,posiadam podobny motocykl tylko ze marki Suzuki.Jego motocykl idzie zdecydowanie lepiej.Remont silnika byl robiony miesiąc temu.Przytarcie odrzucamy gdyż przed bylo to samo.
Czy spadek mocy może powodować przycięty zawór wydechowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:32, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
jak najbardziej, w 2T kazdy detal ma znaczenie, szczelnosc dyfuzora, ustawienie gaźnika, stan silnika ogółem, sam rocznik i model też ma jakiestam róznice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Wto 21:43, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź na stronie jakie numery części mają poszczególne roczniki i będziesz wiedział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Śro 16:05, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
A czy cylinder na tulei ma wpływ na moc? Zawór wydechowy sie nie przycina,dyfuzor szczelny.Kwestia gaznika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 17:38, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ma wpływ, ale nie aż taki. Chyba że masz tak grubą tuleje, że od razu się gotuje, wtedy spadek mocy gwarantowany. Ale wątpie.
Wyczyść filtr, zerknij na membranę, wyreguluj gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 20:47, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dyfuzor masz czysty i prosty?
Watę w tłumiku wymieniałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 21:51, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Świeca, dysze itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 11:31, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Swieca oraz fajka jest nowa,kawa z mlekiem czyli gaźnik raczej dobrze jest wyregulowany.
Dyfuzor szczelny,czysty i prosty.Tlumik raczej nie ma nic do rzeczy.
Ciekawi mnie najbardziej zawór wydechowy.Ktos wytłumaczy mi zasadę jego działania i jak sprawdzić czy pracuje odpowiednio?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 14:03, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy w ogóle to co robisz ma sens.
KX i RM to dwa różne motocykle.
Myślenie, że kx jest uszkodzony bo rm się lepiej zbiera jest troszkę głupie.
Gdybyś przejechał się sx to zapewne stwierdziłbyś, że oba pozostałe są zepsute bo sx zbierałaby się jeszcze lepiej.
Myślałem, że pisząc podobne są to te same silniki jak to miało miejsce w przypadku 250 4T.
Ale widzę po fotkach, że tak nie jest. Dwa różne silniki i motocykle.
Więc co ty porównujesz?
Z tego artykułu wyraźnie wynika że RM jest mocniejsza od KX.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego jeszcze dochodzi stalowa tuleja w Twoim KX co na pewno nie dodaje mu skrzydeł.
Więc chyba szukasz czegoś czego nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 14:15, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Posiadam Suzuki Rm 250 na tulei,jest wyraźnie slabsza od Kawasaki na nicasilu i stad Moja zagwozdka.Nie tylko ja to stwierdziłem ale dwóch doświadczonych riderow.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enduurowiec dnia Czw 14:19, 05 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:24, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Problem tkwi w tulei. Wystarczy że będą źle wykonane okna i już motor będzie słabszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Śro 15:10, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie czy wina leży po stronie niewyregulowanego gaźnika jeśli motocykl po rozgrzaniu zaczyna przerywać i jakby się mulic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:09, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli szarpie, przerywa to może mieć za bogato.
Opuść iglicę o jeden ząbek i zobacz czy nie będzie lepiej.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 23:42, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dzieki hacker,pomogło zmniejszenie mu dawki paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 17:56, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Temat odświeżam.
Po dzisiejszej jeździe gdy motocykl byl naprawde dobrze rozgrzany objawy wrocily.
Na zimnym silniku motocykl chodzi idealnie,a po 20min jazdy gdy go rozgrzeje traci na mocy i pojawia sie ten dziwny symptom.
Czyżby tuleja nie zdaje rezultatu w bardzo cieple dni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|