|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KTMbenauto
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sląsk
|
Wysłany: Śro 11:24, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tu moje pytanie czy kreski z wirnika i stojana to moment w którym jest iskra?
Ta kreska na wirniku jest oczywiscie oryginał tylko poprawiłem do zdjęcia.
I tu drugie zdjecie chyba
[link widoczny dla zalogowanych]
[img]www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8486643892336c2d.html[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KTMbenauto dnia Śro 11:45, 15 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 12:18, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tak wtedy jest iskra.
Jeżeli zapłon ma być 1,2mm przed GMP to te kreski mają się schodzić w chwili kiedy tłok jest 1,2mm niżej niż w górnym martwym punkcie.
Oczywiście kręcąc wałem w dobrą stronę.
Bo kręcąc w złą stronę można ustawić iskrę nie przed GMP tylko po GMP.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KTMbenauto
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sląsk
|
Wysłany: Śro 12:44, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
I o to chodziło !!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KTMbenauto
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sląsk
|
Wysłany: Nie 18:04, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jednak technika zapalania do zmiany, dużo lepiej zapala mi się jesli tłok zostawie przed sprężaniem czyli przed pierwszym oporem.
Nie kopie tak mocno i często.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KTMbenauto
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sląsk
|
Wysłany: Sob 7:32, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie I niestety mam traume, pojezdziłem około 15 godzin i dmuchneło uszczelke pod cylindrem ale nie tu problem gdyz po zdjeciu cylindra korba ma znowu masakryczny luz w karterach na dnie opiłki. Nie nadaje sie do dalszej jazdy.
Korba była nówka ta sama co tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Innej nie mozna do tego zakupić i tu moje pytanie co mogło spowodować takie szybkie zużycie.
Wiem ze na początku problem był z kompresją i zapłonem ale silnik tak chodził max 0.5h . Olej leje 1:40 Motul 510, pan Woryna (katowice) który zmieniał korbe mówi że zły ale nie ma co sie oszukiwać na tamte czasy nie było oleju motul 800 lub ipone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 12:04, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
zapłon motoplat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 12:09, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Korbowód jest mocowany na wale a nie w karterach.
W karterach masz mocowane łożyska a w nich wał.
Więc co ma luz i co daje wióry. I są to wióry stalowe aluminiowe?
Luz jest na boki czy góra dół?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 12:10, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KTMbenauto
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sląsk
|
Wysłany: Pon 15:22, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Napisze tak : jestem mechanikiem samochodowym pare lat(własny warsztat) i troche moje oczy widziały a ręce zrobiły.
Luz ma na korbie czyli w wale gdzie mocowany jest korbowód (luz promieniowy 0.5 mm). Opiłki lezały na dnie karteru (spłyneły z paliwem pewno), metalowe -pewno koszyk i trochę czopa.
Wał zawiozłem znowu na wymianę korby, te samą niestety.
Pytanie moje czy mogło się to tak zużyć i jakie oleje stosujecie do swoich 2T?
Oraz pytanie czy ktm 300 z 98 roku to dobry temat bo taki zamierzam kupić jako następny?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KTMbenauto dnia Pon 15:24, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:40, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Na pewno nie jest to wina oleju.
Jeżeli wszystko inne wyglądają ok, inne łożyska, łożysko w górnej główce korbowodu to albo samo łożysko było do dupy albo korbowód jest źle wykonany.
Ja nie wiem czy bym drugi raz założył ten korbowód.
A już na pewno nie łożysko z tego zestawu.
PS. A korbę Panie to masz w rowerze.
W silniku jest wał korbowy i korbowód.
Przez takie slogany człowiek potem nie wie co autor miał namyśli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 16:43, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KTMbenauto
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sląsk
|
Wysłany: Pon 17:32, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Problem w tym że nie ma innych korbowodów do tego staruszka, i tak jak pisałem na poczatku miałem za duże sprężanie (uszczelka pod cylindrem) i zapłon na 2 mm przed gmp a powinno być 1.2mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|