Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

250 mx (coś jak GS) po remoncie silnika mocno odbija w kopke
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Śro 11:24, 15 Sty 2014    Temat postu:

Tu moje pytanie czy kreski z wirnika i stojana to moment w którym jest iskra?
Ta kreska na wirniku jest oczywiscie oryginał tylko poprawiłem do zdjęcia.
I tu drugie zdjecie chyba Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


[img]www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8486643892336c2d.html[/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KTMbenauto dnia Śro 11:45, 15 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:18, 15 Sty 2014    Temat postu:

Tak wtedy jest iskra.
Jeżeli zapłon ma być 1,2mm przed GMP to te kreski mają się schodzić w chwili kiedy tłok jest 1,2mm niżej niż w górnym martwym punkcie.
Oczywiście kręcąc wałem w dobrą stronę.
Bo kręcąc w złą stronę można ustawić iskrę nie przed GMP tylko po GMP.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Śro 12:44, 15 Sty 2014    Temat postu:

I o to chodziło !!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Nie 18:04, 19 Sty 2014    Temat postu:

Jednak technika zapalania do zmiany, dużo lepiej zapala mi się jesli tłok zostawie przed sprężaniem czyli przed pierwszym oporem.
Nie kopie tak mocno i często.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Sob 7:32, 22 Mar 2014    Temat postu:

Witam ponownie I niestety mam traume, pojezdziłem około 15 godzin i dmuchneło uszczelke pod cylindrem ale nie tu problem gdyz po zdjeciu cylindra korba ma znowu masakryczny luz w karterach na dnie opiłki. Nie nadaje sie do dalszej jazdy.
Korba była nówka ta sama co tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Innej nie mozna do tego zakupić i tu moje pytanie co mogło spowodować takie szybkie zużycie.
Wiem ze na początku problem był z kompresją i zapłonem ale silnik tak chodził max 0.5h . Olej leje 1:40 Motul 510, pan Woryna (katowice) który zmieniał korbe mówi że zły ale nie ma co sie oszukiwać na tamte czasy nie było oleju motul 800 lub ipone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Pon 12:04, 24 Mar 2014    Temat postu:

zapłon motoplat...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 12:09, 24 Mar 2014    Temat postu:

Korbowód jest mocowany na wale a nie w karterach.
W karterach masz mocowane łożyska a w nich wał.
Więc co ma luz i co daje wióry. I są to wióry stalowe aluminiowe?
Luz jest na boki czy góra dół?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 12:10, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Pon 15:22, 24 Mar 2014    Temat postu:

Napisze tak : jestem mechanikiem samochodowym pare lat(własny warsztat) i troche moje oczy widziały a ręce zrobiły.
Luz ma na korbie czyli w wale gdzie mocowany jest korbowód (luz promieniowy 0.5 mm). Opiłki lezały na dnie karteru (spłyneły z paliwem pewno), metalowe -pewno koszyk i trochę czopa.
Wał zawiozłem znowu na wymianę korby, te samą niestety.

Pytanie moje czy mogło się to tak zużyć i jakie oleje stosujecie do swoich 2T?
Oraz pytanie czy ktm 300 z 98 roku to dobry temat bo taki zamierzam kupić jako następny?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KTMbenauto dnia Pon 15:24, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:40, 24 Mar 2014    Temat postu:

Na pewno nie jest to wina oleju.

Jeżeli wszystko inne wyglądają ok, inne łożyska, łożysko w górnej główce korbowodu to albo samo łożysko było do dupy albo korbowód jest źle wykonany.

Ja nie wiem czy bym drugi raz założył ten korbowód.
A już na pewno nie łożysko z tego zestawu.

PS. A korbę Panie to masz w rowerze.
W silniku jest wał korbowy i korbowód.
Przez takie slogany człowiek potem nie wie co autor miał namyśli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 16:43, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTMbenauto




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sląsk

PostWysłany: Pon 17:32, 24 Mar 2014    Temat postu:

Problem w tym że nie ma innych korbowodów do tego staruszka, i tak jak pisałem na poczatku miałem za duże sprężanie (uszczelka pod cylindrem) i zapłon na 2 mm przed gmp a powinno być 1.2mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin