|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Nie 21:57, 05 Maj 2013 Temat postu: Antihopping clutch |
|
|
Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć bądź wyjaśnić działanie podkładek w sprzęgle APTC adler ?
To co mam w manualu DE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mcx dnia Nie 22:01, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:06, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Generalnie chodzi o to że przy zbijaniu biegów w dół, sprzęgło nie zblokuje koła i nie spowoduje poślizgu, w koszu stosowane są miękcejsze sprężyny i inne przekładki , generalnie cały system jest zmieniony
Fajna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Nie 22:20, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To wiem
Ale co dają podkładki??? Co daje regulacja nimi???
Ślizga mi się to sprzęgło i nie wiem gdzie przyczyna,...co prawda jutro zmienię na inny olej, ale jak już będę zdejmował pokrywę do sprawdzenia tarcz to warto by było podkładki odpowiednie założyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 14:03, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
tutaj pisze z tymi podkładkami jakie jest napięcie sprężyny z małą podkładką
-1,0mm , Bez podkładki 0mm , duża cieka podkładka 1,0mm z duża grubą podkładką ( która jest wysyłana) 1,5mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Pon 15:08, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ok. Fajnie, a jest coś może napisane o wymianie sprężynek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 15:15, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
w/g mnie jeśli ci sie ślizga to trzeba zrobić sprężyny tweardsze czyli dac grubsze podkładki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Pon 15:23, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zaraz idę kombinować, zdam relację
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 15:44, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pisze tylko ze jak zmieniasz charakterystykę sprężyn to hamowanie sprzęgła otwiera się później( hamowanie silnikiem) do tego zmienia się tez charakterystyka sprzęgła przy starcie jest nieco agresywna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|