|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:46, 12 Lut 2014 Temat postu: brak niskich obrotow |
|
|
Panowie wymieniane byly nastepujace rzeczy
-Nowe zawory, uszczelniacze zaworowe,zabezpieczenia,
sprężyny.
-nowa tuleja cylindra 460
-Nowy łańcuch rozrządu DID
-Uszczelniacze lag wraz z olejem
-Zestaw naprawczy wahacza
-Filtry oleju i powietrza
Na wyżej wymienionych częściach moto przejechało max 60 km
Moto sprawowało się bez zarzutów paliło od jednego kopnięcia. Ogromna moc wkręcał się idealnie.
Po wymianie uszczelki pod głowica ciężko odpala i gaśnie na wolnych obrotach. Nie wiem czy to wina gaźnika elektryki czy źle ustawionych zaworów bo składał mi to znajomy a ja nie ma o tym pojęcia.
CO moze byc przyczyna ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 22:55, 12 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
sprawdź oring pod śrubką regulacji mixtury i przepustnicę,
zobacz jeszcze na gumę mocującą gażnik do głowicy, może gdzieś ciągnie lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 22:57, 12 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:39, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wszytko sprawdzone motor dalej chodzi na ssaniu co dalej ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:07, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A dlaczego wymieniałeś jeszcze raz uszczelkę pod głowicą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:55, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
tak kopiłem wcześniejszy właściciel to robił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:33, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 7:10, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wyciągnij i sprawdź/wyczyść gaźnik.
Może ma za ubogo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:00, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
gaznik czyszczony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:32, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
włozyłes odwrotnie przesłone przepustnicy, wyjmij wózek i obkrec blaszke o 180 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:53, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] racej prawidlowo jest zamontowana
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cuddak dnia Śro 18:54, 19 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:22, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 12:43, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ok, sprawdzone wszystko, a co z regulacją? robiłeś tak jak jest w manualu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:42, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
a mogl bys mi to opisac jak ta regulacje zrobic bo z serwisowki nic nie rozumiem
bede wdzieczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 20:58, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
który rocznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|