|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 4:58, 10 Sie 2013 Temat postu: brak sprzęgła po dłuższej jeździe |
|
|
Witam, sprawa wygląda następująco, po jakimś czasie jazdy klamka sprzęgła robi sie miękka jak gdyby zabrakło płynu hydraulicznego i sprzeglo nie działa, jest to kwestia różnie 30 minut, jak jest zimno dłużej. Po wystudzeniu KTM-a wszystko wraca do normy, sytuacja sie powtarza. Co robić ? Dodam że płynu nie ubywa i jest to LHM.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kateem dnia Sob 4:59, 10 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 6:16, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
rocznik i model?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 7:44, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem tak w swoim EXC 520 rocznik 01. Jak motocykl się nagrzał to klamka miękka jak by w ogole nie działało sprzęgło. A wystarczyło zgasić motocykl żeby ostygł na dosłownie chwilę i wszystko wracało do normy ale też na jakiś czas.
Problemem był podobno oring w karterze tam gdzie jest wysprzęglik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:00, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
odpowietrzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 9:24, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
miałem tak samo - zmieniłem płyn i hula
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 9:27, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem tak samo. Pojechałem w miasto i nagle zero sprzęgła jakbym płynu nie miał. Odpowietrzanie pomagało na kolejne pol h. Puszczał mi oring na wysprzęgliku i gdy się ruszał góra dół to zostawało trochę oleju. Odpowietrz układ jak dalej bd to samo to sprawdzaj uszczelniacze w pompie i wysprzęgliku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 10:49, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie odpowietrzanie nic nie dało mimo że lałem magura blood. Wina to ten oring. Ale każdej metody możesz spróbować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 14:44, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdź jeszcze szczelność samego odpowietrznika na wysprzęgliku.
Powszechna również usterka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:26, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
zdejmij wysprzeglik i zobacz czy za nim widoczne łozysko ma osłonke przeciwpyłową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:23, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem odpowietrznik, odpowietrzyłem, nadal to samo, kupiłem Ktma z uszkodzonym oringiem i dobralem go w zwykłym samochodowym sklepie. Spróbuje założyć jakiś inny oring ale wydaje mi sie, że gdyby to była jego wina to przecież olej dostawał by sie do środka i ubywało by go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:26, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Też miałem taki problem, wlewałem wtedy do pompy inny niż LHM płyn i jak sie motur zagrzał to czasami ślizgało, polecam płyn do sprzęgła LHM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:46, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
odpowiedz na pytanie które ci zadałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:00, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, wpadłem na pomysł żeby może uszczelnić pompę sprzęgła sylikonem tzn gumkę przy klamce i to miejsce gdzie przewód wychodzi z pompy, okazało się po tym że klamka działa dłużej poprawnie, a gdy już przestaje działać to wystarczy poruszać klamką kilka razy i działa. myślę że to uszczelniacze jakieś na pompie. Dostanę jakiś zestaw oddzielnie czy muszę całą pompę wymienić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 10:08, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
dostaniesz reperaturkę - tłoczek z oringami, tylko sprawdź jaką masz średnicę bo są 9mm i 11mm o ile dobrze pamiętam. koszt ok 150plna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piootr2
Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:02, 04 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Podepne sie pod temat bo mam to samo tylko ze w ktm 690 enduro, sprzeglo magura mineral oil
Ostatnio wyjechalem i misialem pchac 5km do chaty ,sprzeglo zaczelo robic sie miekkie az w koncu brak sprzegla.
Wymuenilem oring na wysprzegliku dalem 23.53x1,78 80 vitona taki brazowy zalalem magura blood odpowietrzony ,sprzeglo chodzilo ladnie z oporem klamka,po paru dniach jazda probna i po nagrzaniu i okolo 10-20km klamka czasami miala yroche wiekszy luz i lzej chodzila potem znowu normalnie,dobra rozebralem jeszcze raz, wymienilem ten oring na taki jak w serwisowce czyli 23,52x1,78 70NBR tamtem moze za sztywny byl ale efekt koncowy dzisiaj taki sam po nagrzaniu.Wydaje mi sie ze po 50km ubylo minimalnie ale nie jestem pewien ,chyba sie przejade jeszcze raz i bedzie wiadomo.Pizostaje jedynie zalozyc nadwymiar 2,0x23 i jak będzie to samo to nowy wysprzeglik (oberon akcesoryjny albo ory) lub zalozyc zestaw regeneracyjny na klamce albo jakas na hsmulcowy plyn.w zezszlym sezonie byl wymieniany plyn przy okazji wymiany dzwigienki ale na jaki nie wiem pewnie iphone.jakies sugestie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|