|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:09, 16 Cze 2016 Temat postu: Ciągle zapowietrzający się przedni hebel. |
|
|
Kat exc200 2004. Odpowietrzałem, przelałem niemal cała butelkę płynu dot4. Klocki jeszcze duzy zapas, tarcza jeszcze ujdzie. Żadnych wycieków. Regulacja klamki wydaje się być niewystarczająca - jeszcze 3/4 pelne obroty i byloby dobrze,obecnie klamka dotyka manetki. Przy jezdzie z jednym palcem na heblu stoppie niemozliwe. Co robic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:19, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
moto juz leciwe, byc moze pompa i zacisk nei są juz idealne
obczaj takie cos - czy jak naciskasz hamulec, to czy sie rusza zacisk - nie powinien.
mozna by tez rozebrać układ, zobaczyc czy nie ma rys na pompie, mozna ją lekko spolerować. wszystko wyczyscic.
tłoczki też mozna wyjąc z zacisku, spolerowac, i zamontowac na smar. zawsze bedzie lepiej pracowało
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:30, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | moto juz leciwe, byc moze pompa i zacisk nei są juz idealne
obczaj takie cos - czy jak naciskasz hamulec, to czy sie rusza zacisk - nie powinien.
mozna by tez rozebrać układ, zobaczyc czy nie ma rys na pompie, mozna ją lekko spolerować. wszystko wyczyscic.
tłoczki też mozna wyjąc z zacisku, spolerowac, i zamontowac na smar. zawsze bedzie lepiej pracowało |
Tak zadziałam w wolnym czasie, dzięki!
Jak ktoś ma jeszcze jakies sugestie to czekam na info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 7:35, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie było podobnie, po zmianie tłoczka działa wszystko ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 9:48, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Nie montuj tłoczka na żadnych smarach tylko przy wkładaniu daj na niego trochę DOTa.
PS chodzi o tłoczek w pompie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pią 16:09, 17 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 13:27, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | u mnie było podobnie, po zmianie tłoczka działa wszystko ok |
po zmianie tłoczka pompy - nie zacisku, chociaż zacisk też rozbierałem i czyściłem, do tłoczków w zacisku są specjalne smary - dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:45, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Witajcie..
Myślałem, że uporałem się na chwilę z problemem hamulca. Zamontowałem zestaw naprawczy i było spoko... Przez 30min jazdy, później zaczął być coraz bardziej miekki aż straciłem zupełnie hamulec.
Kupiłem całą inną pompę, odpowietrzyłem, twarda klamka, odbija elegancko. Przejechałem się kawałek, stwardniała na maxa aż w końcu zablokowała koło.
Hebel odpowietrzony prawidłowo. Tłoczki w zacisku były smarowane specjalnym smarem, uszczelki wyglądały dobrze, płynu w zbiorniczku nie ubywało, rys na tłoczkach w zacisku brak.
W czym tkwi problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 18:10, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A lejesz dobry płyn?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:11, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | A lejesz dobry płyn? |
Tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:08, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
a klamke podmieniałes ? czasem ona robi problem jak np wciska ciągle tłoczek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:20, 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tłoczki były nasmarowane i uszczelki trzymają, a jednak wydaje mi się, że problemem mogło być to, że nie odbijają w krytycznym punkcie. Szlifowac je papierem, wymienic wraz z uszczelkami czy jakas regeneracja? Dodam, że płyn jakby nie chce wracać do pompy przy otwartek pokrywce, coezko jest wbic tloczek, niemal niemozliwe....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:14, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
moze nie masz plastikowego pokrętła na koncu klamki i popychacz jest zbytnio wkręcony jak płyn sie zagrzeje to blokuje kolo. Na nowszych klamkach z miseczkowym popychaczem tak sie zdarza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:23, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Skoro tak to jest to co napisalem - klamka wpycha tloczek i stad problem. Zrob tak zeby popychscz do tliczka mial minimalny luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|