Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciągnie na sprzęgle
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:38, 05 Maj 2024    Temat postu:

10w30 jest jak woda w sotsunku do 300v 10w50 Razz
to moze powinienes miec grubsza Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszgim




Dołączył: 29 Sty 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:48, 05 Maj 2024    Temat postu:

henio12323 napisał:
10w30 jest jak woda w sotsunku do 300v 10w50 Razz
to moze powinienes miec grubsza Very Happy


10w30 jest rzadszy niż 10w40 czy tam10w50?
Myślałem że im wyżej po W to rzadszy olej.

Ale jak uszczelka grubsza to odsunie wysprzęglik od silnika i będzie chyba słabiej wysprzęglał?
Czy źle rozumuję?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 5:57, 06 Maj 2024    Temat postu:

odwrotnie, im wieksze W tym olej jest bardziej gesty, chociaz to bardziej chodzi o pierwsza liczbe, ona mówi o płyneciu oleju na zimno, rozruchu np na mrozie, lepiej wtedy miec 5W niz 15W jak odpalasz na mrozie, z kolei w upał fajniej było by mieć dla ochrony silnika XW60 niz XW40. ale skrzynia biegów 2t nie jest az tak obciazona jak ukłąd korbowo tłokowy 4T, wiec tu mozna lac oleje rozrzedzone typowo przekłądniowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszgim




Dołączył: 29 Sty 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:33, 06 Maj 2024    Temat postu:

henio12323 napisał:
odwrotnie, im wieksze W tym olej jest bardziej gesty, chociaz to bardziej chodzi o pierwsza liczbe, ona mówi o płyneciu oleju na zimno, rozruchu np na mrozie, lepiej wtedy miec 5W niz 15W jak odpalasz na mrozie, z kolei w upał fajniej było by mieć dla ochrony silnika XW60 niz XW40. ale skrzynia biegów 2t nie jest az tak obciazona jak ukłąd korbowo tłokowy 4T, wiec tu mozna lac oleje rozrzedzone typowo przekłądniowe


Jeżeli to nie wina oleju to rozebrać i sprawdzić tarcxki?
Przy naciśnięciu sprzęgła patrząc przez wlew oleju to one są jakby sklejone - odsuwa się z jedna a reszta nie. Można je śrubokrętem lekko odsunąć ale same się nie rozchodzą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:52, 06 Maj 2024    Temat postu:

nie musza sie na postoju rozchodzic, mogą byc przekładki krzywe albo uszkodzony kosz wtedy tez bedzie ciagneło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszgim




Dołączył: 29 Sty 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:42, 06 Maj 2024    Temat postu:

henio12323 napisał:
nie musza sie na postoju rozchodzic, mogą byc przekładki krzywe albo uszkodzony kosz wtedy tez bedzie ciagneło


Przez wlew oleju można coś wstępnie zobaczyć czy ściagać obudowę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:07, 07 Maj 2024    Temat postu:

sciagnac pokrywe trzeba

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszgim




Dołączył: 29 Sty 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:56, 08 Maj 2024    Temat postu:

Dzisiaj wlany Motorex MOTO GEAR OIL SAE 10W/30
Skrzynia i sprzęgło jak nowe
Dzięki za dyskusję


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin