|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz sx
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:21, 10 Mar 2015 Temat postu: Cieknąca Laga ... |
|
|
Witam , ostatnio po jeździe na torze nie odpowietrzyłem lag
, przewoziłem moto na przyczepce trochę mocno pasem
zaciągnąłem i z jednej lagi wycieka dołem olej
dodam ze wcześniej chodziły bez zarzutu
, co mam z tym zrobić można tak jeszcze jeździć?
pozdrawiam .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 17:38, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jak nie wsadzasz blokady między koło a błotnik aby nie ściskać zawieszenia przy spinaniu pasami to będziesz miał tak bardzo często niezależnie czy lagi odpowietrzyłeś czy nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:52, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
a jest taka blokada żeby w ogóle nie ściskać zawieszenia? bo takie inne widziałem ale do nich się ściska i zapobiega to plywaniu zawiechy
a co do problemu wymien uszczelniacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz sx
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:58, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
no tak mądry polak po fakcie ale co mam zrobić teraz gdy powoli cieknie po dobie mała plama koło koła ((( druga jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:03, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
spróbuj wyczyścić uszczelniacz, pomoże na jakiś czas. ale docelowo szykuj się na wymianę uszczelniaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 18:09, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tak na przyszłość, można po spięciu pasami przodu spuścić ciśnienie z zawieszenia. Nie powinny wtedy puścić uszczelniacze. Oczywiście po zdjęciu z przyczepki trzeba je ponownie odpowietrzyć na stojaku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 18:15, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mariusz sx napisał: | no tak mądry polak po fakcie ale co mam zrobić teraz gdy powoli cieknie po dobie mała plama koło koła ((( druga jest ok |
wysuwasz zgarniacz, czyścisz wszystko dokładnie, bierzesz kliszę foto i wsuwasz w uszczelniacz, czyścisz wszystko dookoła, później przesmaruj troche wazeliną, wsuń zgarniacz i gotowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz sx
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:37, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
A żeby uszczelniacz wyczyścić to muszę olej spuścić ?
przyznam się że przy swoim sx 125 dużo już robiłem
ale z lagami nigdy nic, poradzę sobie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 18:39, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | a jest taka blokada żeby w ogóle nie ściskać zawieszenia? bo takie inne widziałem ale do nich się ściska i zapobiega to plywaniu zawiechy
a co do problemu wymien uszczelniacze |
Jest taka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 18:44, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mariusz sx napisał: | A żeby uszczelniacz wyczyścić to muszę olej spuścić ?
przyznam się że przy swoim sx 125 dużo już robiłem
ale z lagami nigdy nic, poradzę sobie ? |
nie, oleju nie trzeba wypuszczać, nawet lagi nie musisz zdejmować
tutaj jest video, gośc użwya seal doctor, ale klisza działa równie dobrze
https://www.youtube.com/watch?v=YVDMgZKUgJo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 20:12, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Zamiast blokady taniej wychodzi butelka PET.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 7:44, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
ja wrzucałem banki 5 litrowe, ale są upierdliwe blokada kosztuje z 30 zł i jest 10X wygodniejsza wiec moim zdaniem tutaj nie ma co oszczędzać.
co do problemu tak samo radze, sciągasz sobie dla wygody osłony lag, sciągasz uszczelniacze pyłowe ( te co widać ) i bierzesz albo klisze filmu, albo jakis szczelinomierz, albo kupujesz specjalne urządzonko i wkładasz miedzy uszczelnaicz i lage i tak pod kątem 45 stopni kręcisz w koło żeby syf wyciągać spod uszczelniacza. z pyłówki tez przeleć.
i polecam na przyszłosc odpowietrzniki, zarzucasz na przyczepke i masz odpowietrzone w 1 sekunde
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 12:18, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jakbyś kupował odpowietrzniki - EXC i SX mają różne długości śrub. Jak kupisz krótsze to w SX złapią ci max 2 zwoje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 9:29, 13 Paź 2020 Temat postu: Temat stary ale zapytam - odpowietrzniki |
|
|
mam ostatnio fioła na punkcie koła , skacze stawiam na gume - ucze sie i wiadomo lagi dostaja w dupe zanim ogarne płynnie , po takim meczeniu około miesiac jak sie za to wziołem pod jeda z nichplama oliwy tak z 15 cm ... w miedzy czasie jakis poligon tor wiec pewnie złapał gdzies syf i musze przeczyscic z godnie z tym c piszecie ale mam pytanie ? ODPOWIECZNIKI - co jaki czas to ustrojstwo uzywac ? czy po jezdzie czy czescej ? jakie ma to przełozenie na zawieszenie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:33, 13 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
ktm/wp zaleca odpowietrzac co kazda jazde, nabite cisnienie sprawia ze zawias jest sztywniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|