|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:52, 30 Maj 2017 Temat postu: cisnienie w chlodnicach |
|
|
sto i pol w dwusuwie
wymienilem termostat na same weze ori z ktm i od tego czasu albo ubywa troche plynu albo nawet dzien po upalaniu jak odkrecam korek jest duze cisnienie i ucieka przez pare sekund
czy termostat ma cos do tego
czy to jakis inny problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:32, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
To uklad cisnieniowy jak noe ma cisnialenia tp jest zle. Na cieplym silniku zawsze bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 17:37, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
na ciepłym owszem, ale troche dziwne że dzień po zgaszeniu dalej się utrzymuje. Tym bardziej dziwi, że nie ucieka gaz, a ucieka płyn.
Termostat nie powinien mieć z tym nic wspólnego. Posprawdzałbym dokładnie połączenia, podokręcał cybanty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:15, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
a któredy ma uciec powietrze jedyna opcja to korkiem on w zasadzie powinien byc szczelny do 1.X bara zaleznie jaki korek jest - a ty jaki masz wsadzony ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 20:44, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
z tego co pisze kolega, to problem nie jest w tym że ucieka powietrze, tylko płyn... więc korek nie ma z tym nic wspólnego na logikę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:01, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
ale nie napisał ile płynu ubywa w
wiec trzeba doprecyzowac ubywa cały czas ? czy zostaje w okolicach zeberek ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 21:36, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Sory, też fakt.
Ja raczej myślałem, że ubywa podczas garażowania.
Pytanie do barka, ubywa po jeździe czy po garażowaniu?
Swoją drogą to teoretycznie jeżeli zaraz przed jazdą odkrecisz korek, pojeździsz, poczekasz dzień to ciśnienie powinno wrócić do normy, nic nie powinno uciekać, jeżeli układ jest szczelny.
W innym poście pisałeś, ze masz problem z głowicą. Może powinieneś połączyć te fakty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|