|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 19:33, 19 Lut 2014 Temat postu: Cooler na węże chłodnicy. |
|
|
Nie znalazłem na forum stąd temat.
Testował ktoś taki cooler ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Troszkę pogrzebałem w necie i nic konkretnego w sumie nie znalazłem.
Tutaj temat był poruszany:
[link widoczny dla zalogowanych]
ale z tematu też nic nie wynika...
Gdyby faktycznie to działało i obniżało nawet nieznacznie temperaturę to zaryzykowałbym do swojego SX'a na lato...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:44, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Fajne Do tego magnetyzery i będzie full PRO
Rafał, obawiam się że jesteś skazany na montaż wentylatora
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 19:48, 19 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 19:50, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | Fajne Do tego magnetyzery i będzie full PRO
Rafał, obawiam się że jesteś skazany na montaż wentylatora |
Tak tak. Tylko aby mieć wentylator trza mieć ładowanie...
Stąd moje pytanie i szukanie innych rozwiązań niż wiatrak...
Wiem wiem. EXC. Ale jeszcze nie teraz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:59, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja się również nad tym zastanawiałem
Potrzeba łączenie dwóch węży.
Nie kupiłem ze względu na cenę - uważam że jest chora.
Nie widziałem tego u motocyklistów, jednak u quadowców ten gadget to praktycznie standard,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 20:34, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Zalej płyn chłodniczy Evans i masz po problemie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 20:44, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Płyn evens, że tak powiem łagodzi objawy ale nie usuwa przyczyny.
Wrze w wyższej temp. ale to nie studzi nam silnika.
Silnik tylko jeszcze bardziej się grzeje. Tylko płynu nam nie wywala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Śro 21:08, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Z płynem Evans sprawa jest nieco bardziej złożona. Np. założenie korka 1,8 bar podnosi temperaturę wrzenia wody do około 120 *C, wrzenie to parowanie całej objętości płynu, a co się dzieje gdy mamy średnią temperaturę płynu 110 *C? W najgorętszych miejscach temp. przekracza 120 *C i tworzą się pęcherze gazu, a gaz jest kiepski przewodnikiem ciepła. Także w okolicy głowicy możemy mieć wyższą temperaturę.
W przypadku płynu Evans może i płyn będzie miał wyższą temperaturę, ale nie utworzą się jeszcze pęcherze, a tym samym najbardziej obciążone cieplnie miejsca nie ulegną przegrzaniu.
To jest w każdym razie inna teoria, a jak jest w praktyce to zobaczymy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 21:11, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
no dokładnie,
usuwa objaw nie przyczynę, można nieźle zajechać sprzęta będąc pewnym że jest wszystko ok bo się nie gotuje, a z cylindra robi się jajo
tez myślałem że Evans LEPIEJ CHŁODZI, ale on tylko lepiej się nie gotuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Śro 23:31, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Znalezione na innym forum:
"The things that I noticed about the behavior of my bike running Evans Waterless Coolant are:
-It ran leaner and wanted more fuel.
-It burned more fuel resulting in less build-up on the muffler.
-It was less smoky.
-There was no boiling or steaming.
-Since I could give it more fuel AND burn it, there was more power to be had."
Człek oczywiście zadowolony z płynu, ale jak dla mnie to objawy pracy na wyższej temperaturze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 23:43, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Cena rzeczywiście nie mała,co do obniżenia temperatury to w jakimś stopniu odprowadzi to ciepło ale jak dla mnie to podczas jazdy na postoju może z jeden stopień to coś potrzebuje niestety cyrkulacji powietrza a nam chodzi o grzanie się na postojach,dużych obciążeniach silnika przy niewielkiej prędkości.Na moje wentylator to chyba najlepsza opcja no ale ładowanie,sam mam SX-sa.Coś takiego można dorobić samemu kawałek aluminium tokarka trzy noże wiertło i heja wielkość dobieramy sami i ilość żeberek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 0:17, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Approximate 25-degree lower operating temperature during periods of low air-flow. (i.e. slow and difficult climbs, or ultra technical single track)
8 watt draw (0.75amps). Can run all the time your bike is running and will not drain your battery
tego potrzebujemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 1:17, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
O coś takiego to tak może jakoś się upcha w moim kajtku na lato będę musiał coś zamontować,stator od EXC który mi padł wysyłam do naprawy w przyszłym tygodniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Czw 17:00, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Pierwszą w sumie rzeczą jaką należy zrobić to dobrać dobrze dysze, iglice itd. Właściwa mieszanka to często niższa temperatura spalania, ale stojąc w miejscu to i tak się zagotuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Czw 21:45, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja od kiedy założyłem większą pompę wody, wentylator i zalałem dobrym płynem nie widziałem gotującego się płynu nawet na ostrych podjazdach. Mam instalację świateł na diodach, ale w terenie nie używam więc aku bez problemu się ładuje a wentyl to baszan od roku działa bezproblemowo:)
Stator to podstawa! Gaźnik dobrze jest wyregulować żeby podawał lekko więcej benzyny która obniża temp spalania mieszanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 22:09, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
szaman108 napisał: | O coś takiego to tak może jakoś się upcha w moim kajtku na lato będę musiał coś zamontować,stator od EXC który mi padł wysyłam do naprawy w przyszłym tygodniu |
Gdzie wysyłasz i jaka kwota? Nasłuchałem się dużo złego o zregenerowanych statorach i rozmyślam nad oddaniem do naprawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|