|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorrock
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: słupsk
|
Wysłany: Wto 10:36, 16 Sie 2011 Temat postu: DO FACHOWCÓW - PYTANIE |
|
|
Mam pytanie czy w KTM 620 występują różne uszczelki pod głowicę czy takie same bez względu na rocznik? i czy do KTM 620 z 1996r można zastosować uszczelkę z KTM LC4 620 / 640 '98-07 PROSZĘ TYLKO O PEWNE ODPOWIEDZI A NIE GDYBANIA - NIE WIESZ NIE ZABIERAJ GŁOSU :] POZDRO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 11:40, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
W/g katalogu części:
rocznik 96:
58330036000 CYLINDER HEAD GASKET 101,3 MM
rocznik 98:(620 LC-4 `98 COMPETITION D (088174)
58330036000 CYLINDER HEAD GASKET 101,3 MM
i sprawdźmy jeszcze rocznik 07(640 ADVENTURE )
58330036000 CYLINDER HEAD GASKET 101,3 MM
jak chcesz srawdzić więcej modeli: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 9:25, 17 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorrock
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: słupsk
|
Wysłany: Śro 8:53, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
czyli mówiąc po prostu uszczelki w tych modelach są takie same - wymienne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 9:26, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
hej,
tak, 0d 96 do 2007 są te same,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorrock
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: słupsk
|
Wysłany: Śro 12:42, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
DZIĘKI :] potrzebowałem jasnej pewnej odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Walek.
Gość
|
Wysłany: Wto 21:29, 20 Mar 2012 Temat postu: Zablokowana skrzynia sx-f 450 2004r |
|
|
Mam problem ze swoja skrzynia w KTM sx-f 450 z 2004 roku a mianowicie sie mi zablokowala w czasie jazdy stanęło na 1 biegu i wgl nie chce ruszyc.
bardzo was prosze o odpowiedz co moglo sie stac.
z gory Dzieki!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 21:32, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a tłok chodzi?
przyczyn może być mnóstwo, prucie silnika będzie konieczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Walek
Gość
|
Wysłany: Wto 22:10, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
tak wszystko chodzi nic nie strzelilo nie trzeszczało tylko sie zablokowała i tyle...:/ nie mozna wyluzowac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:12, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zdjąłbym pokrywe sprzęgła i obczaic co i jak tam wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Walek
Gość
|
Wysłany: Wto 22:43, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
OK jutro to sprawdze i bede pisał co i jak...jak narazie dzieki:-)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 22:55, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Może jakiś tryb się rozgruchotał próbowałeś pchać moto do przodu do tyłu? jeśli jest na biegu to możne poruszysz tryby ale tak czy inaczej coś musiało paść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Walek
Gość
|
Wysłany: Wto 23:09, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Juz tak robilem i nic:/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
.
Gość
|
Wysłany: Śro 19:12, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wiec tak... rozebralem strone sprzegla i znalazlem tam kawalek takiej pofalowanej blaszki o wymiaran mniej wiecej 19mm,12mm...
i skrzynia sie odblokowala w srodku skrzynie nic nie slychac i ten kawalek nie jest na 100% z skrzyni bo nie ma takiego otworu by mogl sie z tamtat wydostac.. i na spuscie oleju byly opiłki...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 20:06, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
może ktoś zrobił babola jak składał silnik?
mi się kiedys skrzynia zblokowała bo jakis pacan zostawił nakrętkę M8 w silniku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
.
Gość
|
Wysłany: Śro 20:42, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
i jeszcze dodam ze to przeleciało przez jakis koło zebate...
czyli mogł bym juz składac?? no chyba ze sciągnac jeszcze koszyczek sprzegłowy i zobaczyc czy cos tam za nim moze jest cos nie tak..??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|