|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darian1
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Barwice
|
Wysłany: Wto 19:35, 26 Sty 2016 Temat postu: Dobór tłoka |
|
|
Cześć wszystkim !
Robię serwis w KTM SXF 250 2010r i wymieniam również tłok i chciałbym się Was poradzić jaki dobrać na cylindrze napisane jest 76mm . Oraz pytanie ponieważ po rozebraniu silnika dźwigienki zaworowe są takie jakby kolorowe jest to normalne ? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:43, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tłok dobierasz dopasowując go do wymiaru cylindra. A wymiar cylindra otrzymasz wykonując pomiary średnicówką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 20:05, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli w skrócie zanosisz do zakładu do honowania, po honowaniu mierzą. Dobór tłoka z odpowiednim luzem wg. zaleceń producenta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 21:26, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ja od siebie dodam jeszcze że tematy takie były, a dźwigienki nie powinne byc kolorwe. Jeśli są na nich barwy nalotowe być może przegrzane są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 21:34, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tak jak kolega wyżej mówi, nie jest to normalne. Prawdopodobnie pracowały(pracują!!!) w za wysokiej temperaturze. Nie zostawiaj tego. Może miałeś za mało oleju w silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 23:11, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
wstaw zdiecia tych dzwigienek. Na pewno ułatwi to ocene. Tak jak maijor pisze. mierzenie cylka i pod cylek dobierasz tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darian1
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Barwice
|
Wysłany: Śro 14:23, 27 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Cylinder oddany do mierzenia już , a zdjęcia to ciężko gdyż mechanika mam daleko od siebie , kolor mają ciężki do określenia lecz wygląda to jak na samochodach mają "kameleon" lecz taki ciemny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|